|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1760 |
![]() |
Google Chrome. Klart den bedste, letteste og hurtigste browser lige nu.
|
|
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
![]() |
Prøv Flock, hvis du hele tiden bruger Facebook / Twitter / gmail - det hele er integreret.
Det er ikke noget for mig, men måske for andre. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
mikael ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() |
Slutter mig til koret - Google Chrome er bedst og nu kan man også få en masse udvidelser.
Min netbank fungerede dog bedst med IE, men det er også det eneste jeg bruger IE til. Har prøvet Firefox, Opera og Safari, men Chrome er hurtigst og med det reneste interface.
|
|
![]() |
|
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
![]() |
Jeg har i 5 år brugt Firefox. Prøvede en tid Chrome, men vendte hurtigt tilbage til Firefox.
Hos mig er Firefox altid lynhurtig (øjeblikkelig, forekommer det mig), nem, med masser af tilpasningsmuligheder og tilføjelser. Jeg bruger den sammen med Google Toolbar, som også er tilpasningsdygtig, og som jeg har trukket op på øverste linje hvor menuen hører til. I en lang, smal bogmærkelinje har jeg en række mapper med hundredvis af bogmærker (favoritter). Jeg behøver ikke anden browser, men kender godt Internet Explorer 8. Redigeret af Vilhelm - 06-Juni-2010 kl. 22:37 |
|
Venlig hilsen, Vilhelm
|
|
![]() |
|
Darknezs ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-September-2006 Sted: Viborg, Denmark Status: Offline Point: 332 |
![]() |
Google Chrome, og nogle gange FireFox.
|
|
![]() |
|
thomic ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 64 |
![]() |
Google Chrome - hurtig som en kartoffel!
![]() |
|
Sony KDL-40D3000 | Sony RDR-HX910 | Denon DVD-1930 | Denon AVR-2805 | Samsung SMT-H3106 | QNAP TS-209 II | Squeezebox Duet & Boom | PlayStation 3 Slim
|
|
![]() |
|
Roland ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
![]() |
Bruger Internet Explorer - lige pt version 8 - som virker problemløst på mine windows basereder systemer, henholdsvis XP Pro SP3, Windows 7 Ultima 32bit og 64bit. Det har det, så at sige, altid gjort.
Har haft prøvet både FireFox og Chrome, men synes ikke der er noget at komme efter, som berettiger et skift.
Der indebærer jo bl.a. ændrede arbejdsgange og anderledes opbygning i det program, som jeg dagligt bruger allermest ! Det kan jeg sgutte se nogen grund til at gøre. Når jeg har noget, der i forvejen funker smooth og problemfrit.
Mvh. Roland
|
|
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
|
![]() |
|
TobiasKM ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 746 |
![]() |
Bruger Google Chrome. Alt andet føles tungt i sammenligning.
Elsker det for det den rene tilgang til tingene, at fokus er på hastighed og simplicitet istedet for unødvendige "features". Og mangler man noget så er der garanteret en extension der kan løse det! |
|
![]() |
|
ferraripc ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Maj-2010 Status: Offline Point: 111 |
![]() |
det er jo sama og behag |
|
![]() |
|
katbird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2004 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 551 |
![]() |
Bruger Google Chrome , den er hurtig og efter at der er kommet mulighed for diverse extensions har den helt afløst Firefox.
Redigeret af katbird - 07-Juni-2010 kl. 11:23 |
|
![]() |
|
MATRIX ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-November-2008 Status: Offline Point: 265 |
![]() |
Helt klart FireFox :p
Redigeret af MATRIX - 07-Juni-2010 kl. 14:16 |
|
![]() |
|
ErikUkendt1 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Marts-2010 Status: Offline Point: 152 |
![]() |
Se her må jeg skære klart igennem Opera er den browser alle de andre prøver at efterligne 1: Den er meget hurtig. 2: Faneblade har den bl.a opfundet. 3: Kan indstilles på et utal af måder hvis det ønskes. 4: Hvis man har flere computere og mobil telefoner, kan man linke/synkronisere bogmærker, historik m.m. mellem alle sine enheder. Så når man laver en ændring på en pc, er det også overført til de andre. Hver gang jeg har prøvet en anden browser, har det været en kort fornøjelse. Jeg vender altid tilbage til Opera, og er forbløffet over de andre browsere ikke er bedre når de er så omtalte. Ok- jeg er vist Opera fan.... (- og måske ikke helt objektiv) Link til herlighederne : Opera.com |
|
Mvh Erik
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |