|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
Slettet_120331 ![]() -- ![]() Oprettet: 10-Maj-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1123 |
![]() |
1.Men ikke hurtigst
2. Faneblade startede som et plugin til mozilla og er ikke opfundet af opera. 4. Chrome synkronisere også bogmærker dog ikke historik. Når det er sagt synes jeg Opera er en overset browser og forstår ikke så mange bruger firefox kontra opera. |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Firefox har de bedste muligheder for individuel tilpasning via tilføjelser (add-ons). Det gælder ikke mindst mulighederne for privatlivsbeskyttelse (reklameblokering, blokering af spyware tracking fra Google Analytics o.lign., cookie håndtere på site-by-site basis, håndtering af flash cookies, kontrol med javascript afvikling hvis man ønsker det). Opera er closed-source så du kan ikke vide præcist hvad browseren gør. Hvis man holder sig til Chromium, og ikke Chrome, er den også open source (og fri software), men jeg synes ikke at der er helt de samme tilpasningsmuligheder som i Firefox. |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
ferraripc ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Maj-2010 Status: Offline Point: 111 |
![]() |
![]() |
|
![]() |
|
ErikUkendt1 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Marts-2010 Status: Offline Point: 152 |
![]() |
1: Opera har fået ny javascript maskine i version 10,xx m.m., som øgede hastigheden endnu mere. 2:Faneblade har Opera haft siden år 2000 Jeg tror grunden til at Firefox er så populær, er at det er en smuk tanke, at nu laver frivillige brugere over hele vedenen en gratis browser, som modstykke til de "fæle" Microsoft. Der udover er det så vidt jeg ved hovedsaglige amerikanske folk, der fylder mest i udvikler teamet. Firefoxen omtales meget i de amerikanske/engelske net medier. Over resten af verdenen læser IT- skribenter meget hvad der sker på den amerikanske scene. Efterfølgende når de skriver deres blade og netmedier citere de, og overtager de så de holdninger. Så en god og sikker browser som Opera, fra Norge, kan nemt blive overset. |
|
Mvh Erik
|
|
![]() |
|
Slettet_120331 ![]() -- ![]() Oprettet: 10-Maj-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1123 |
![]() |
Nu benchmarkede jeg lige chromeium firefox og opera på mit system (ubuntu 10.04) og der er altså ingen tvivl om at chromeium er hurtigst og det var da også min fornemmelse. den score dobelt så meget som firefox og 3x opera.
|
|
![]() |
|
Denner ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-December-2006 Status: Offline Point: 377 |
![]() |
Køre med MAC og her foretrækker jeg Opera frem for Firefox og Safari
![]() |
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
Holder mig til FireFox og IE, Chrome sender vel alle ens oplysninger til Google
![]() |
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
Hvorfor? - og du tror ikke FF, IE og Opera gør det samme?
|
|
![]() |
|
![]() |
Du vælger selv om du vil dele med google eller ej... i Chromium har man så slet ikke muligheden.
|
|
![]() |
|
ferraripc ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Maj-2010 Status: Offline Point: 111 |
![]() |
Google Chrome eller Opera eller Firefox er nrer 1
![]() |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
![]() |
Hvis man bruger flere browsere, hvad bruger I til at synkronisere bogmærker?
Jeg bruger http://www.xmarks.com/ så jeg altid har samme bogmærker i Safari og Firefox. Den kan synkronisere mellem Internet Explorer, Chrome, Firefox og Safari.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
![]() |
Okay
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |