|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MikkelMathiesen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 104 |
![]() Sendt: 14-Februar-2010 kl. 20:41 |
Jeg skal til at købe en fladskærm til mit værelse til under 4.000 kroner.
Jeg har fundet 2 som kunne være en mulighed, men fordi jeg ikke ved så meget om fladskærme, ville jeg gerne høre fra jer hvilket af de 2 der er bedst. Skærmene: http://www.hifipriser.dk/Product/Details.aspx?pid=537557 http://www.hifipriser.dk/product/details.aspx?pid=497894 Jeg skal bruge den til TV, Playstation 3 og Bluray Hvis i kender en anden skærm som er bedre end de ovenstående (til under 4.000 kroner) så sig endelig til. Tak på forhånd Med venlig hilsen Mikkel Mathiesen Redigeret af MikkelMathiesen - 14-Februar-2010 kl. 20:43 |
|
![]() |
|
mictand ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-August-2008 Status: Offline Point: 436 |
![]() |
Mit umiddelbare valg ville falde på SONY'en.
Du får generelt mindre for pengene ved Philips. |
|
![]() |
|
mictand ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-August-2008 Status: Offline Point: 436 |
![]() |
Jeg kan i øvrigt se at Bilka har netop de modeller du kigger på, plus et LG 32LH5000.
Hvis jeg var dig ville jeg da tage et smut i Bilka og sammenligne de tre. Alle til under 4.000kr. Redigeret af mictand - 14-Februar-2010 kl. 21:02 |
|
![]() |
|
MikkelMathiesen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 104 |
![]() |
Tak for svaret :D
Ekstrabladet har givet Philips skærmen 4 ud af 6 stjerner, men det kan godt være at de er ignoranter inden for fladskærme. Prøver lige at smutte ned i Bilka og tjekker dem ud. Men kan det ikke være et problem at de har sat indstillingerne fuldstændigt urealistisk så man ikke kan vurdere hvad der er bedst? Redigeret af MikkelMathiesen - 14-Februar-2010 kl. 21:41 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |