|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
runo18 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 147 |
![]() Sendt: 26-Juni-2005 kl. 15:22 |
Jeg har inrettet stuen med tv på modsat side af nogle store vinduer ud til haven, og naturligt nok få jeg massere af genskind i tvet fra solen, hvad hedder det man sætter fast i vinduet, en slags lerrede, som der med motor kan køres ned, og mørklægge hele stuen, har set det på en skole engang. Henvis evt med link til forhandler, eller steder hvor jeg kan læse mere og dette udstyr, og hvad er prisen for sådan noget, hvis vinduerne er 5 meter lang ? |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Hej runo Mørklægningsgardiner. De skal fremstilles specielt efter mål til vinduet. Bedste kvalitet er nok dem fra Faber. Men når du hører prisen for de automatiske, så køber du nok nogle almindelige mørke rullegardiner hos Jysk istedet - og finder en eller anden måde at få dem til at overlappe på /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Hej runo Du kan også overveje nogle mørke almindelige gardiner, evt. nogle som hænger inde bag nogle pænere lyse når i ikke bruger dem. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
![]() |
|
runo18 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 147 |
![]() |
Hvad er prisen da, så for nogle fra Faber ?
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej runo
Jeg ved det ikke, men du kan få rullegardiner hos dem som ikke er automatiske for 10k kr. Og så er de ikke engang 5m brede. Umiddelbart tror jeg ikke du får et automatisk rullegardin i et 5m bredt vindue, for under 25.000 kr. Men jeg gætter kun... /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
![]() |
|
m@dsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Juli-2004 Status: Offline Point: 179 |
![]() |
Jeg kikkede lige på deres side og fandt ud af du kan få et rullegardin på 100x120 til 743,-http://www.faber.dk/Default.asp?ID=2887
Jeg har købt nogle til soveværelset i Jysk på 165x180 til 299,- m@dsen Redigeret af m@dsen |
|
"Øvelse gør ikke kun mester, det giver også viden"
|
|
![]() |
|
nbu001 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2004 Sted: CPH, DK Status: Offline Point: 890 |
![]() |
Jeg så også lidt nærmere på www.faber.dk. Hvis man kigger på deres mørklægningsgardiner og på deres automatiske rullegardiner, og så ganger sammen, så når man, med al mulig forbehold, frem til, at Lars nok ikke skyder helt ved siden af når han siger at 5 meter automatisk mørklægningsrullegardin (nu kender vi jo ikke højden), kommer til at koste i nabolaget af 25 K. Det er godt nok en sjat penge. Men tænk på "coolness" faktoren /Nils |
|
![]() |
|
zink_brian ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 301 |
![]() |
Der hvor jeg arbejder har vi fået monteret nogel der sidder uden på vinduet... De er super fede... Men sikkert pisse dyre... Ved ikke hvad de hedde, sorry... lidt spam.. |
|
DP-558 REV.06 80GB FW 1.1.4
Skype Me: Beyene |
|
![]() |
|
Carser ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4805 |
![]() |
Skud i tågen:
Redigeret af Carser |
|
M.v.h. Carser
Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn. ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |