recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvad er det ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvad er det ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
supermand3236 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 57
Direkte link til dette indlæg Emne: Hvad er det ?
    Sendt: 10-November-2007 kl. 09:35

Har fundet denne maskine brugt, men kan ikke finde ud af hvem der er producent, derfor er det lidt svært at finde evt. firmware opdateringer anmeldelser osv.

den er beskrevet således :

MedieCenter, HVAD KAN DEN?: Video media: VCD, DVD, MPEG1/2/4, DIVX3.X-5.X. Audio media: MP3, Image media: JPEG, BMP, GIF. File Formats: AVI, ASF, VOB, DAT, MP4, MPG. IDE 133 HDD storage capacity up to 500GB. Supports Music/Photo Slide Show and LRC MP3 lyric display.
Subtitle Support: smi, sub, srt, txt, psb, ass, ssa. Supports files copy, rename, delete. Supports multi language. Remote control and Panel button control. Fan cooler inside and LCD display. One button backup. HVAD FÅR JEG?: 3.5 Inches HDD Player (Hard disk not included). Remote Control. 100-240V Universal AC Adapter. AC Extension cable. VGA/S-Video Cable. AV Cable. USB Cable. User Disc. English Manual

Er der nogen som har erfaringer med denne ?

Redigeret af supermand3236 - 10-November-2007 kl. 09:39
Til top
Hanien Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 562
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2007 kl. 14:44

Som jeg læser det får du et medie center som kan lagre film (VCD, DVD, MPEG1/2/4, DIVX3.X-5.X), musik (MP3) og billeder , BMP, GIF.

Dog skal du selv smide harddisk i.

Du vil kunne afspille film og musik fra den og se dine billeder på dit tv via VGA eller S-VHS.

Du kan ikke se og optage tv via den.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu