|
Hvad er dette?? |
Besvar |
Forfatter | |
jacobe
Guld medlem Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 23-Juni-2021 kl. 10:22 |
Kan nogen med forstand på antenneudstyr fortælle mig, hvad dette er? Ligner en gammel antenneforstærker, men kunne måske også være en strømforsyning til aktiv antenne?
|
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5300 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvordan ser låget ud?
|
|
Mvh. JørgenT
|
|
jacobe
Guld medlem Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Funktioner
Tak(0)
|
Gråt plastik
(Der står intet, som du får noget ud af at Google).
|
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19554 |
Funktioner
Tak(0)
|
Strømforsyning til antenneforstærker.
Klaus
|
|
jacobe
Funktioner
Tak(0)
|
Tak ... og du er sikker? For jeg fandt den oppe på loftet men vi har ingen antenneforstærker?
|
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7123 |
Funktioner
Tak(0)
|
der er muligvis en forstærker i kassen.
Den er da forsøgt at lave HF tæt
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19554 |
Funktioner
Tak(0)
|
Rimeligt sikker, ikke mindst fordi de fleste moderne forstærkere er i vandtætte kasser (kan mastemonteres). Jeg har flere steder set strømforsyninger placeret på loftet, tæt på forstærkeren. Uanset hvad, er det nok bare elektronikskrot. Hvis det kun er en strømforsyning mangler du den tilhørende forstærker. Hvis det er en forstærker er den så gammel at den ikke er “mobilsikker”. Klaus
|
|
jacobe
Funktioner
Tak(0)
|
Tak, Klaus, lyder yderst rimeligt. Den ryger på "lossen".
Mvh Jacob
|
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |