|
Hvad er dit ældste og yngste stykke elektronik. |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Ham_Der ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Men det var også forbruger apparater, jeg mente, underholdningselektronik.
|
|
![]() |
|
Ham_Der ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
Jeg har for øvrigt også et gammelt Pentax kamera, sådan et man putter en film i, og får fremkaldt billederne på papir. Det hedder Espio 110, jeg er i tvivl, om det eller Pioneer anlægget er ældst.
Jeg vil tro, det stadig virker, men jeg har ikke brugt det de sidste 10 år, jeg har taget batteriet ud.
Jeg kan godt huske hvordan det var at indlevere filmen, og så spændt vente på, hvordan billederne var blevet.
|
|
![]() |
|
strandvasker ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2423 |
En elmotor til at drive tingene er der vel altid, så er det lige om man definerer sådan en som elektronik?
![]() |
|
![]() |
|
CARS10 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Juli-2009 Sted: København Status: Offline Point: 818 |
Efter længere tid med hovedet liggende i blød, tror jeg faktisk at mit aller aller første stk.elektronik var min mormors gamle radiogrammofon, et stort skrummel, men det lød fedt, da der sad en 12" fuldtone i kabinettet. Dette må have været omkring 1960 da jeg var otte år gammel.
![]() carsten |
|
![]() |
|
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1253 |
Jeg har idst ikke noget der kan følge med nogle af disse. Det ældste jeg har stående (og bruger dagligt) er min Yamaha reciever fra omkring 94-95 stykker, som jeg iøvrigt købte sammen med et par advance højtalere der også stadigt er i brug.
Det yngste må være mine Heir Audio a3.i in ears der blev købt engang i efteråret. /ask |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Er vel det ældste elektronik som stadig ejes og er i brug. Ellers har jeg meget der er ældre
![]() |
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Ældste elektronik, som stadig er i brug herhjemme er en Grundig Fine Arts M100-R analog stereo reciever og en M100-CD afspiller fra 1996 mener jeg? Det bliver brugt dagligt i soveværelset.
|
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Ældste: PS3 SLim
Nyeste: Microlab højttalere til PC.
|
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
Tja jo, tjo..... Jeg tror det første stykke underholdningselektronik jeg købte var nok mit B&O anlæg Beolab 2500, som jeg købte - ja måske i 1993 eller -94. Jeg har det stadig og det fungerer stadig. Jeg er lidt i tvivl når det gælder båndoptageren. Det er sjældent jeg hører musik. Det nyeste, tror jeg er mit JVC HDD-videokamera, som jeg købte december 2011.
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |