|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
RigoRigo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 171 |
![]() Sendt: 28-Januar-2008 kl. 19:14 |
|
Hvad er hotspots, syndes nogen har snakket om det / hvordan ser det ud ???
|
||
BenQ W10000 1080p Projector & DTS/THX. 140" skærm. Xbox 360 = games & fun og PS3 til Bluray
streetwear |
||
![]() |
||
ARTISTEN ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 469 |
![]() |
|
Hej
Hotspots er lige i hjemmebioens centrum af lyd og billede, hvor det er mest optimal at side for lyd og billede |
||
![]() |
||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
|
Hotspot er i forbindelse med projektorløsninger, et område på lærredet hvor lyset er kraftigere end resten af lærredet. CMIAW |
||
![]() |
||
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
|
|
||
mvh Christian
|
||
![]() |
||
RigoRigo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 171 |
![]() |
|
hvor er så wet-spot
![]() ![]() |
||
BenQ W10000 1080p Projector & DTS/THX. 140" skærm. Xbox 360 = games & fun og PS3 til Bluray
streetwear |
||
![]() |
||
FNørd ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 702 |
![]() |
|
Hej Rigo Mit første bekendtskab med hotspots, var med en hjelm der gnavede og gav et tryk oven i hovedet - ikke spor rart. Næste gang jeg støder på det er hos TDC, hvor de kalder deres WiFi angangspunkter for hotspots. På et lærred mener jeg det er et sted hvor pæren lyser/reflekteres for kraftigt, altså et punkt der er mere lysstærkt end kilden berettiger til. Undtagen i tilfælde to, er hotspots ikke noget positivt. |
||
Mvh FNørd. Musical Fidelity Kw250s. Lexicon RV5, Monitor Audio GS 60, LCR, FX. M&K VX1250SF. Sim2 Domino D80. DVDO Edge. Quality Sceen matte white 100", Yousee, Oppo BD-105.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |