Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
JeTex
Guld medlem
Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3801
|
Sendt: 05-Juni-2011 kl. 12:12 |
ole post skrev:
så er der måske fundet en værdig afløser til pioneers topmodel, eller mangler der lige det sidste.er den virkelig så meget bedre end sidste års model ? har selv 65" vt 20 men at skfte ud til ny model er jo pæn udskrivning. mvh ole post |
Hej Mit 50VT20 var og er et godt tv, men det nye 55VT30 er bare bedre, og det gælder alle områder. Jeg var også i tvivl, skifte et 9 mdr. gammelt tv ud. Men hvad pokker, jeg ville ikke få ro, og greb til lommerne. Jeg har ikke fortrudt et sekund, tværtimod. Min tvivl opstod mest pga. tests, jeg havde læst på nettet. Nu har jeg set tv'et præstere, og forstår slet ikke diverse testresultater. Dette tv, sammenlignet med VT20, er simpelthen bare bedre. Det gælder alle de signalkilder jeg bruger, DVB-T, Canal Digital HD, Viasat ( triax boks med scart ) samt DVB-S. Hvis du tror, at VT20 viser sort, så vent til du ser det på VT30. Og så til det bedste, jeg har ikke set skyggen af retention. Jeg er en midaldrende mand, men glæder mig som et barn til juleaften, hver gang jeg tænder for VT30. PS: Min kone går ikke op i gadgets, what so ever, hun har også fældet sin dom, direkte adspurgt. Ja, det tv er bedre.
Redigeret af JeTex - 05-Juni-2011 kl. 12:17
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203 MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650
|
![Til top Til top](/forum_images/back_to_top.png) |
hesselballe
Bruger
Oprettet: 12-Februar-2007
Sted: Århus N
Point: 92
|
Sendt: 05-Juni-2011 kl. 15:01 |
Hvad med EPG. Virker det som det skal - her tænkes på om oversigten er der med det samme (eller skal man vente?) og om oversigten virker logisk opbygget.
|
De dumme er ikke for kloge.
|
Steen6400
Guld medlem
Oprettet: 27-December-2010
Sted: Sønderborg
Point: 2118
|
Sendt: 05-Juni-2011 kl. 15:10 |
hesselballe skrev:
Hvad med EPG. Virker det som det skal - her tænkes på om oversigten er der med det samme (eller skal man vente?) og om oversigten virker logisk opbygget. |
Jeg synes epg virker ok på dvb-c, eneste minus er at der ikke er et program vindue, så man kan ikke se programmet, mens man har epg'en åben ![Confused Confused](http://forum.recordere.dk/smileys/smiley5.gif)
edit: gælder også analog
Redigeret af Steen6400 - 05-Juni-2011 kl. 15:59
|
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music
|
bbond
Super bruger
Oprettet: 19-Januar-2009
Sted: Danmark
Point: 410
|
Sendt: 05-Juni-2011 kl. 20:54 |
Hother skrev:
ole post skrev:
så er der måske fundet en værdig afløser til pioneers topmodel, eller mangler der lige det sidste.
er den virkelig så meget bedre end sidste års model ?
har selv 65" vt 20 men at skfte ud til ny model er jo pæn udskrivning.
mvh ole post |
Svært spørgsmål. Der vil altid være nogle, som henholder sig til lidt få områder hvor Pioneers G9 serie er bedre end VT30. Men ærligt, jeg vil sq næppe kunne se forskel på et G9 og et VT30.
Det man så ikke må glemme er jo, at VT30 inderholder flere spændende og brugbare features, som G9 ikke har indbygget![Smile Smile](http://forum.recordere.dk/smileys/smiley1.gif) |
Det er dog utroligt at man på en dedikeret site til emnet, stadig, falder på halen over "smarte knapper" og andre "dingenoter" frem for det som virkelig gælder.... billed-kvaliteten !
Bond
|
keldp
Guld medlem
Oprettet: 16-August-2008
Sted: Denmark
Point: 713
|
Sendt: 05-Juni-2011 kl. 21:09 |
[QUOTE
Svært spørgsmål. Der vil altid være nogle, som henholder sig til lidt få områder hvor Pioneers G9 serie er bedre end VT30. Men ærligt, jeg vil sq næppe kunne se forskel på et G9 og et VT30.
Det man så ikke må glemme er jo, at VT30 inderholder flere spændende og brugbare features, som G9 ikke har indbygget![Smile Smile](http://forum.recordere.dk/smileys/smiley1.gif) [/QUOTE]
Bond Det er dog utroligt at man på en dedikeret site til emnet, stadig, falder på halen over "smarte knapper" og andre "dingenoter" frem for det som virkelig gælder.... billed-kvaliteten !
[/QUOTE] En god billed kvalitet udelukker vel ikke Smarte knapper og andre dingenoter. ![Confused Confused](smileys/smiley5.gif) Det er vel bare et ekstra plus at der er nogle flere muligheder.
Redigeret af keldp - 05-Juni-2011 kl. 21:11
|
Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011 CD Afspiller : YAMAHA CDX-890 BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80 Højtalere Front : Dali, Mentor 5 Center: Dali Suite C 0.8 Bag:Dali Suite Rear. Sub: Dali S 12.
|
Lennon
Guld medlem
Oprettet: 06-Januar-2005
Point: 4858
|
Sendt: 05-Juni-2011 kl. 21:11 |
bbond skrev:
Det er dog utroligt at man på en dedikeret site til emnet, stadig, falder på halen over "smarte knapper" og andre "dingenoter" frem for det som virkelig gælder.... billed-kvaliteten !
Bond |
Vrøvl !
Billedkvaliteten kan være så marginalt bedre, at komfortable features (DVB-C tuner, lyd,3D osv. . ) vægter højere på den lange bane
|
Samsung PS63C7705 Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm
|
Hother
Platin medlem
hummelmose
Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
|
Sendt: 05-Juni-2011 kl. 21:27 |
bbond skrev:
Bond |
Nu falder jeg ikke på rø... over noget som helst. Jeg tænker på brugerne i bred forstand, og de muligheder som disse efterspørger. Men som jeg også skriver, så er der ikke den store forskel til et Pioneer G9 fra et VT30.
Og endelig, er den side ikke alene en nørdside, hvor ikke alle andre features end billede kan tælle med ![Smile Smile](http://forum.recordere.dk/smileys/smiley1.gif)
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
hopgreve
Guld medlem
Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Point: 6282
|
Sendt: 07-Juni-2011 kl. 22:47 |
Hej , er der flere der har købt et VT30 som kan komme med input
hvad med pixel orbiter? , kan det slås fra? , eller fungerer det helt fint
Nogle på avforums skriver at de har lidt grønt tint i billedet , men at det næsten er væk efter et par hundrede timer?er der nogle der oplever dette?
Så er der også nogle der har problemer med skiftende brightness , men i meget kort tid?
eller er noget at de de skriver i udlandet egentlig forskelle i de forskellige software landene imellem.
MVH
|
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
hopgreve
Guld medlem
|
Sendt: 08-Juni-2011 kl. 17:54 |
Og hvad med lysstyrken , evt ift VT20 eller G20 , er der nogen der har opgraderet fra et af dem?
Sidste år målte bantam jo meget på G20 , det ville jo være rart med tilsvarende målinger af VT30 fra bantam ![Smile Smile](http://forum.recordere.dk/smileys/smiley1.gif) ....
MVH
|
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
Bruger udmeldt 43
--
Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
|
Sendt: 08-Juni-2011 kl. 18:29 |
hopgreve skrev:
Og hvad med lysstyrken , evt ift VT20 eller G20 , er der nogen der har opgraderet fra et af dem?
Sidste år målte bantam jo meget på G20 , det ville jo være rart med tilsvarende målinger af VT30 fra bantam ![Smile Smile](http://forum.recordere.dk/smileys/smiley1.gif) ....
MVH |
Du skulle vel aldrig tænke på at skifte ud hopgreve
|
hopgreve
Guld medlem
|
Sendt: 08-Juni-2011 kl. 18:34 |
JO ![Smile Smile](http://forum.recordere.dk/smileys/smiley1.gif) , det kunne godt være , de tanker har man jo altid ![LOL LOL](http://forum.recordere.dk/smileys/smiley36.gif) ....
MVH
|
|
Hother
Platin medlem
hummelmose
Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
|
Sendt: 08-Juni-2011 kl. 19:02 |
Jamen så vidt jeg husker, så bor du i Greve eller omegn, du ku jo komme og kigge på mit 55VT30 hvis du lyster
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|