recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - hvad er jeres mening om dette lcd tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukkethvad er jeres mening om dette lcd tv

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Pokerface Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-December-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1357
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2006 kl. 20:27

Oprindeligt skrevet af jetdirect jetdirect skrev:

jvc LT-37M60ZU hvad forskel er der på den og så den lt-32r71 du nævner
jeg skal bruge den i 32"

Hej.

JVC "M60" modellen er med en teknik der svarer lidt til 100 Hz teknikken i alm. CRT-TV, og giver altså et mere roligt billede... Men den teknik er kun at finde i den pågældende model, da der indtil videre, kun er meget få paneler der kan klare denne teknik.
Den er iøvrigt lige blevet afløst af en ny "M70" model.

Så denne teknik er altså ikke at finde i 32R70 og 71.

Men jeg vil så anbefale dig en af JVC LT32X70 modellerne istedet for, de har heller ikke nævnte 100 Hz teknik, men ellers alt det nyeste og bedste(så nyt som det ihvertfald var for ca. 4 - 5 md. siden).
Og "X70"-modellerne er JVC's topmodeller i denne str.
Den nye "37M70" model er iøvrigt i samme design som dette.

Redigeret af Pokerface - 26-November-2006 kl. 20:30
Mvh. Frede.

[COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70

Afspiller: "Pana" DMP-BD80
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2006 kl. 11:36

dvs

at på alle de modeller pånær m serien vil man opleve efterslæp ved hurtige billed skift fx fodbold eller lign ?

x serien ligger i en ok pris på 10.500 for lt32x70bu

er kanal skiftet ligså hurtig på denne som på m serien dvs man kan zappe uden og vente på der kommer billed på skærmen ?

Til top
Pokerface Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-December-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1357
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2006 kl. 15:29
Oprindeligt skrevet af jetdirect jetdirect skrev:

dvs
at på alle de modeller pånær m serien vil man opleve efterslæp ved hurtige billed skift fx fodbold eller lign ?

x serien ligger i en ok pris på 10.500 for lt32x70bu

er kanal skiftet ligså hurtig på denne som på m serien dvs man kan zappe uden og vente på der kommer billed på skærmen ?

Hej.

Næææ, det vil ikke sige AT man oplever det, men derimod at på disse modeller, er chancen FOR at opleve det "måske" nok lidt større end den er på M60/M70 modellerne.

Mit X70, er det hurtigste LCD jeg har prøvet at "zappe" på, indtil dato. Så mon ikke det svarer til ca. det samme som på M60 modellerne.
(Ihvertfald er det langt hurtigere at "zappe" på, end både SONY V2000 og Samsung R72 modellerne.)

Den nye R71 serie, som "BrianJVC" skriver om, har jeg naturligvis ingen rigtig  kendskab til... Egentlig regnede jeg med, at det var en variant af R70 serien, men det er jeg alligevel ikke helt sikker på at det "kun" er.

Redigeret af Pokerface - 27-November-2006 kl. 21:37
Mvh. Frede.

[COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70

Afspiller: "Pana" DMP-BD80
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu