|
Hvad er levetiden for en HP48GX? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nå - nu ser det ellers ud til at min lommeregner fungerer normalt igen...
![]() |
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
Og det gjorde den så ikke alligevel.
Men efter at jeg er kommet hjem fra Filippinerne fungerer den helt normalt igen. Så måske var det noget med klimaet dernede, den ikke rigtigt kunne tåle.
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
Jeg har min HP48S fra 1991 liggende i skuffen. Den har dog ikke været brugt i lang tid.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Har stadig min første "lommeregner" Texas TI-2000 fra 60'erne liggende i skuffen. Den var en af de første. En 4 cm tyk sag i grå med orange top og lysrør til talvisning. Den kan absolut ikke mere end de fire regnearter, men virker stadigvæk
![]() Redigeret af Kampus - 29-Februar-2012 kl. 13:09 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |