|
Hvad er meningen med at slette tråde og indlæg? |
Besvar | Side 123 7> |
Forfatter | ||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(1)
Sendt: 06-April-2016 kl. 17:33 |
|
Sidste eksempel er tråden som Kampus fik startet om iPhone SE.
Af en eller anden grund slettetede hun sine indlæg og ændrede overskriften til "MÅ SLETTES". Nu har jeg ikke længere adgang til tråden, en tråd jeg har skrevet flere indlæg i. Tråden var faktisk fuld af masser af gode informationer om en telefon jeg har overvejet at købe Det samme sker med masser af indlæg i slagafdelingen af dette forum. Jeg er dybt uforstående for sådanne ting. Hvis man skriver noget, står man vel ved det og sælger man noget er det da rart at der fremover kan kigges tilbage i tidligere slagstråde. Det her sletteri er - i mine øjne - noget roderi, der ødelægger historik. Hvad siger i andre? Klaus |
||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5271 |
Funktioner
Tak(1)
|
|
EDIT:
Mvh. JørgenT
Redigeret af JørgenT - 06-April-2016 kl. 17:46 |
||
hunt
Guld medlem Oprettet: 25-April-2007 Status: Offline Point: 520 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har også altid undret mig over det...
|
||
therazz
Guld medlem Oprettet: 07-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 529 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er der kvinder på dette forum
|
||
MORE BASS
|
||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Emnet var spoleret. Trådstarter (Kampus) havde valgt at slette samlige af sine indlæg. Næsten hvert andet indlæg var tomt, og ingen kunne længere se hvad der var svaret på og hvorfor. /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
Claus P
Super bruger Oprettet: 12-Oktober-2013 Sted: Amager Status: Offline Point: 350 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Måske det var en idé at redigeringsmuligheden låses efter 24 timer. Således at der skal en "forhandling" med moderator til før tråde kan slettes/spoleres.
|
||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(1)
|
|
Men det ville betyde at ingen i forummet kunne rette så meget som et komma i det der var skrevet, og det vurderer vi vil være en noget større gene, end at der ryger et emne en sjælden gang imellem. /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Efter et døgn - hvad er der galt i det? Klaus |
||
Claus P
Super bruger Oprettet: 12-Oktober-2013 Sted: Amager Status: Offline Point: 350 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det bestemmer I bag recordere.dk selvfølgelig helt suverænt Jeg kan godt se problemet ved Køb & Salgstråde, men i almindelig debat er 24 timer meget lang tid, hvis der skulle snige sig en kommafejl ind som skal rettes - Skriver den ordblinde Jeg kunne faktisk godt tænke mig at oprindelig pris blev stående i salgstråde. Alt for ofte bliver priser redigeret og jeg kan ærligt talt sjældent huske den oprindelige pris
|
||
kaizer
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2346 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg ser intet problem i at indlæg låses for redigering efter 24 timer. Efter så lang tid, er der vel næppe meget relevant der skal rettes i indlægget, med mindre det er en salgstråd hvor det ikke fremgår hvor varen befinder sig.
Jeg er også meget undrende over at man sletter indlæg. Hvis man ikke kan stå ved det man har skrevet, skal man ikke skrive noget. Det er fint hvis man retter lidt "slå-fejl" eller kommer med en tilføjelse eller to, men at slette det man har skrevet er tåbeligt. |
||
Lars
Funktioner
Tak(1)
|
|
Hej Alle
Jeg fik vist ikke udtrykt mig klart nok Vi har ikke mulighed for at tilbyde tidsbegrænset blokering af redigering af hvert indlæg. Lige nu og her vil det derfor være enten: 1) Adgang til at redigere egne indlæg eller: 2) Ingen adgang til at redigere egne indlæg. Og her vurderer vi at det vil ødelægge meget mere for forummet, hvis der slet ikke er mulighed for at redigere, end tabet på de forholdsvis få gange hvor det tager overhånd. /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
||
xozzi
Bruger Oprettet: 12-Februar-2010 Status: Offline Point: 117 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg ser intet problem i at man kan rette i sine indlæg, men ser dog et problem i den opførsel som skete af Kampus, starter en tråd, for efterfølgende lave 10 yderligere indlæg og til sidst bare slette alle sine kommentar og bede om at få tråden slettet.
Hvis det er den måde forumet fremadrettet skal køre, så må jeg ærlig sige at jeg er den der er smuttet. Man burde fra Admins side, i dette tilfælde give en advarsel til Kampus og hvis det sker igen, så slette brugeren.
|
||
Besvar | Side 123 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |