|
Hvad er meningen med at slette tråde og indlæg? |
Besvar | Side <1234 7> |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(1)
|
Jeg vil gerne komme med en kommentar der forklarer min handling. Jeg har den holdning at vi skriver herinde for at hjælpe hinanden med problemer, og oplyse om nye tiltag.
Jeg får en mail fra Bilka om release af en ny iPhone SE som kan forudbestilles nu. Den oplysning har jeg lyst til at dele med jer, fordi den nye tlf er en 5S med 6S indmad. Det udløser en masse indvendinger, som jeg prøver på efter bedste evne at tilbagevise. Det lykkes efterhånden at overbevise et par stykker af jer, om at iPhone SE er et godt alternativ til 6S, og 2200kr billigere. Det der pisser mig af, er at brugeren Brianigen igen så starter forfra med at fluekneppe omkring at SE er skrevet forkert, og det slet ikke er en forklædt 6S. Og så blir jeg godt knotten over folk der bare skal være på tværs. Længere er den ikke! Redigeret af Kampus - 07-April-2016 kl. 10:15 |
|
MulleB
Guld medlem Oprettet: 29-November-2013 Status: Offline Point: 745 |
Funktioner
Tak(1)
|
så du bliver sur over at nogle brugere prøver at forklare dig at det er forkert det du skriver?
Iphone SE er IKKE er 6S med 4" skærm som du ellers skrev til at starte med i tråden. Og i øvrigt heller ikke som du skriver nu: en 5S med 6S indmad, det er også forkert. |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kampus, en anden gang kan du så ikke bare springe tråden over i stedet for at bevidst ødelægge den - blot fordi du er uenig i definitionen af en mobiltelefon?
|
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Det var en tråd oprettet af mig selv! |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, og?
Er det så forbudt at holde op med at skrive i tråden? Klaus |
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Nej det blev jeg jo netop ikke sur over. Diskussionen kørte på at der er små afvigelser i specs, men at SE i det store hele ER en iPhone 6S i maskinrummet. DET der pisser mig af, er at en Brian lige synes han skal køre noget flueknepperi |
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har ikke flere kommentarer. Jeg har handlet fordi jeg blev meget vred over visse brugeres adfærd.
|
|
HenrikStevn
Guld medlem Oprettet: 16-Februar-2014 Status: Offline Point: 913 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er desværre en tendens at nogle brugere ganske enkelt ikke kan finde ud af at deltage i en civiliseret diskussion, uden at ty til personlige fornærmelser og aggressiv adfærd. |
|
pilehave
Guld medlem Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1262 |
Funktioner
Tak(0)
|
iPhone SE er i store træk 6s indmad med en 5s skal omkring, med enkelte afvigelser fra 6s som f.eks. skærmopløsning (lavere) og batterikapacitet (også lavere). Jeg kan dog ikke se hvordan en diskussion omkring det skulle hidse folk op i en grad så der både fluekneppes og slettes tråde.
Tag det dog roligt alle sammen?
|
|
Claus P
Super bruger Oprettet: 12-Oktober-2013 Sted: Amager Status: Offline Point: 350 |
Funktioner
Tak(0)
|
Men sjovt nok så står Kampus ikke alene med det synspunkt.
|
|
MulleB
Guld medlem Oprettet: 29-November-2013 Status: Offline Point: 745 |
Funktioner
Tak(0)
|
det kan da godt være, men det gør det jo stadig ikke korrekt, men vil da gerne give ret i at de små forskelle der er, er flueknepperi.
og så er tlf'en jo en superfed tlf. til dem der ikke vil have den store skærm. jeg er nok en af dem der skifter min 5C ud med den nye. mht til sletning af tråden, så synes jeg det er en overreaktion fra Kampus side, men det sker jo en gang i mellem man bliver ophidset :-) |
|
KlausDM
Funktioner
Tak(0)
|
Som skrevet, du kunne jo bare ignorere det der blev skrevet. Klaus |
|
Besvar | Side <1234 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |