|
Hvad er meningen med at slette tråde og indlæg? |
Besvar | Side <12345 7> |
Forfatter | ||
Thomas Jensen
Super bruger Oprettet: 11-November-2013 Sted: Slagelse, DK Status: Offline Point: 451 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvem ejer de indlæg, der bliver postet?
Recordere.dk eller indlægposterne? Hvis det er sidstnævnte, så er det bare ærgerligt, Sonny-boy! Hvis mit indlæg er min ejendom, så kan alle andre hyle og skrige som de ønsker, men jeg kan gøre med det, som jeg har lyst. Hvis Recordere.dk ejer indlæggene, så er det deres valg om man må slette og rette dem. |
||
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
|
||
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvilken interesse har du i at tage ejerskab over et indlæg du har skrevet på den måde, at du dermed mener du kan gøre med det, som du har lyst til? Personligt er jeg da fløjtende ligeglad. Men det forstyrrer forumet, hvis alle begyndte at slette/redigere deres "ejerskab" i trådene, bare fordi de kan. Som Lars skrev, så var tråden jo nærmest ulæselig. Hvem skulle have interesse i at have sådan noget liggende. Du/jeg, recordere eller andre? Mit bud - Ingen! |
||
Brianigenigen
Guld medlem Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 624 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Beklager at jeg har været skyld i, at tråden er blevet slettet, jeg fluekneppede ikke ( ikke hvad jeg mener i hvert fald)
Mente bare der stod noget forkert, og tilføjede også, at der var andre steder den kunne forudbestilles Ikke noget hån, eller noget nedladende. En skam tråden er slettet, for jeg ville da gerne vide lige nøjagtig hvad der var af flueknepperi. |
||
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg er helt enig i, at det er delæggende, at tråde kan slettes/redigeres til ukendelighed. Også når det gælder salgstråde.
Jeg håber med det nye forum, at det bliver muligt at kunne låse tråde for redigering, efter en given periode (15-30 min.?)
Tak for dagens griner! M.v.h. |
||
slumbert
Guld medlem Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
Funktioner
Tak(1)
|
|
Du holder dig ikke selv tilbage når det kommer til fornærmelser.
|
||
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
||
Lennon
Guld medlem Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der er forskel på fornærmelser, og på at blive fanget i faktuelle kendsgerninger - hvilket vel reelt var det der fik Kampus til at trække sig . Det første har vi moderatorer til at vurdere . . .
|
||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
||
Kandersen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nogle opfatter uenighed som en fornærmelse. Sådan er mennesker heldigvis så forskellige.
På et skreven medie, der gør det ikke tingene bedre/nemmere. |
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Sikken en gang vrøvl. Jeg har redegjort for mine bevæggrunde. Iøvrigt er SE en 5S med 6S indmad som der står her: http://nyheder.tv2.dk/tech/2016-04-07-billig-iphone-er-nu-ude-et-kedeligt-salgshit-fra-apple?utm_source=Twitter&utm_campaign=tv2newsdk&utm_medium=Social |
||
Kandersen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Var det 6S som Apple lancerede i september? Det er den som de henviser til på TV2. Anyway - Når nogle personer bliver ved med at påstå, at det ikke er det samme, så lad dem påvise hvori forskellen består. Det der med at slette indlæg, det er en skidt ide, synes jeg. Det tjener ihvertfald intet formål for udenforstående. Hvorimod hvis man havde bibeholdt tråden, så kunne andre jo risikere at blive klogere af det, altså når man lige har hakket sig igennem al det uvæsentlige |
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
TV2 er nemlig guder, hvad angår tech-specs - eller noget? Læs: http://www.macrumors.com/roundup/iphone-se/ Så finder du ud af af den har størrelse som en 5/5S, har nogle dele fra 5S serien og andre fra 6S serien. Det kan aldrig blive en 5S med 6S indmad, når den mangler fingerprint sensor, 3D touch og frontkamera fra 6S. Til gengæld har man valgt en kasse der ligner 5S til forveksling, lagt processor, RAM og rear kamera i fra en 6S og valgt at implementere samme front flash ved hjælp af skærmen som på en 6S. Logoet på bagsiden er samme type som 6S Og så har den endnu bedre batteritid end både 5S og 6S. Til gengæld har man brugt højttalerne fra en 5S. Så den er hverken det ene eller det andet. Den er sin egen! Klaus |
||
pilehave
Guld medlem Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1262 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der er Touch ID i iPhone SE. Redigeret af pilehave - 08-April-2016 kl. 08:18 |
||
spoxy
Guld medlem Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1167 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ligsom der også er det i 5S
|
||
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
||
Besvar | Side <12345 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |