recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvad er meningen med at slette tråde og indlæg?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvad er meningen med at slette tråde og indlæg?

Besvar Besvar Side  <1 4567>
Forfatter
Besked
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19465
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2016 kl. 17:43
Oprindeligt skrevet af kenneth85 kenneth85 skrev:

Jeg mener ikke man kan bruge de gamle annoncer til en realistisk pris.
For det første er der alt for få annoncer til at det ville kunne svare sig at søge efter den viden her.

Nej, for de bliver slettet.........

Hvor i mod en søgning på gul/gratis dba eller dedikeret salgs annonce sted nok er mere realistisk.

Hvor man slet ikke kan finde historik i salgspriser.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
kenneth85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Juni-2013
Sted: Løsning
Status: Offline
Point: 968
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér kenneth85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2016 kl. 18:30
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Jeg mener ikke man kan bruge de gamle annoncer til en realistisk pris.
For det første er der alt for få annoncer til at det ville kunne svare sig at søge efter den viden her.

Nej, for de bliver slettet.........

Hvor i mod en søgning på gul/gratis dba eller dedikeret salgs annonce sted nok er mere realistisk.

Hvor man slet ikke kan finde historik i salgspriser.

Klaus

Nej fordi de er gamle og irelevante i dag. Historik er stortest ligegyldig inden for salg af elektronik. Der er næsten altid nogle der har en vare magen til til salg på fx dba. Historik er ubrugelig.
Det er jo ikke antikke vare og vintege hi-fi der bliver solgt voldsomt meget af på dette forum.
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19465
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2016 kl. 19:21

Historik er stortest ligegyldig inden for salg af elektronik. Der er næsten altid nogle der har en vare magen til til salg på fx dba. Historik er ubrugelig.

Vi kunne ikke være mere uenige......

Start med at holde øje med Marantz surroundforstærkere. Så vi du finde ud af at dba er fuldstændigt ubrugeligt og at der sælges mere "moderne" udstyr her end på dba. Derfor vil historik her være meget bedre.....

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (2) Tak(2)   Citér kenneth85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2016 kl. 21:57
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Vi kunne ikke være mere uenige......

Start med at holde øje med Marantz surroundforstærkere. Så vi du finde ud af at dba er fuldstændigt ubrugeligt og at der sælges mere "moderne" udstyr her end på dba. Derfor vil historik her være meget bedre.....
Klaus

Beklager men har ikke lige i sinde at vige mit liv til at holde øje med priser på et produkt jeg ikke har i sinde at købe.
Søger jeg i køb salg bytte efter Marantz så kommer der præcis 93 emne overskrifter frem
Dette er altså aktive og solgte annoncer her på siden.
Søger jeg på DBA så er der pt 101 AKTIVE annoncer. Hvor af 18 er i kategorien Surround.
Dette vidner for mig om at DBA er bedre som jeg også hævder. Men da jeg ikke har sat mig ind i dette mærke så ved jeg af gode grunde ikke hvad modeller du specifik har i tankerne.
Og derfor kan du godt have ret i at her på siden er der flere artikler omkring netop surroundforstærkere.

Det er nu helt klart ikke min opfattelse at der sælges mere "moderne" udstyr her inde.
Et hurtig søgning på 3 tilfædig udvalgte annoncer viser at disse også er oprettet på DBA.
(LG OLED TV, REGA pladespiller og Denon Surroundforstærker)

Men bliv du bare i troen på at Internettet har Recorderes forum som midpunkt og uden historikken her ville det blive det rene ragnarok, hvor man umuligt ville kunne fastsætte en salgspris på noget man ønsker at sælge. Og forskellen på iPhone SE og 6S ville være så godt som umuligt at opdage.
(Til sammenligning af specs findes der næppe et bedre site end GSMArena.com)

Du kalder "os" for facebook generationen. Måske du burde komme ind i år 2016 og udnytte de muligheder internettet giver dig.

Jeg syntes mange af jer får det til at lyde som om at recorderes forum er det eneste sted at finde info. Der findes ofte langt bedre sider som kan give en bedre svar..
Beklager den hårde tone. Den var komplet unødvendig. Havde ikke verdens bedste dag, men det kunne i jo umuligt vide.

Nå nu har jeg vist skrevet hvad jeg mener om dette emne. God weekend til jer alle. :-)

Redigeret af kenneth85 - 09-April-2016 kl. 09:17
Til top
Brianigenigen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Maj-2010
Sted: Danmark
Point: 624
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brianigenigen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2016 kl. 22:13
Oprindeligt skrevet af Uffebg Uffebg skrev:

Jeg synes det er bedst at tråde indlæg ikke slettes, dette gælder også købs/salgssannoncer, da det er ret at kunne se hvad ting før er solgt til etc.

Ang. Tråden med iPhone 5SE, ja så er det da helt fint at den bliver helt slettet hvis den fuldstændig køre af sporet, og trådstarter vurdere det. Start en ny hvis der er nogle der har noget vigtigt at dele.

IPhone 5SE har jo samme CPU/chipset og dermed samme hastighed som 6S (lidt højere pga. Mindre skærm). At den mangler nogle få features betyder for mig at se, ikke at den ikke skal katagoriseres som en 6S i en 5(S) skal.

Jeg tror personligt, at mange af dem der vil havde dem nye iPhone 5SE til ikke at være en mini udgave af 6S, har den holdning, fordi iPhone 5SE er betydeligt billigere end 6S, så man har betalt en del for større skærm og nogle ekstra features

Lad nu VÆR, der er IKKE nogen iPhone 5SE, simpelt og nemt at huske, iPhone SE ........
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2016 kl. 22:18

Men bliv du bare i troen på at Internettet har Recorderes forum som midpunkt og uden historikken her ville det blive det rene ragnarok, hvor man umuligt ville kunne fastsætte en salgspris på noget man ønsker at sælge. Og forskellen på iPhone SE og 6S ville være så godt som umuligt at opdage.

Du kalder "os" for facebook generationen. Måske du burde komme ind i år 2016 og udnytte de muligheder internettet giver dig.
Nå nu har jeg vist skrevet hvad jeg mener om dette emne. God weekend til jer alle. :-)

Godt det samme, da det er sket ved at tale nedsættende til/om andre brugere, blot fordi de ikke deler din mening!

Jeg mener også at det er en rigtig fin kilde til information, akkurat på linje med de øvrige fora-kategorier. Og så kan man mene at det er ligegyldigt. Jeg mener dog, ligesom flere andre, at det kan være fint som prisindikator, eller historisk for fremtiden, eller blot for sjov - eller find selv en 4. grund. Men det er absolut unødvendigt at slette køb/salg annoncer, eller forumindlæg i øvrigt. Jeg ser slet ikke at der skulle findes nogen som helst rimelige argumenter for, at skulle slette indlæg.

M.v.h.
Til top
FLarsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 31-Maj-2006
Sted: Østjylland
Point: 1473
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FLarsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2016 kl. 22:57
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:

Der er forskel på fornærmelser, og på at blive fanget i faktuelle kendsgerninger - hvilket vel reelt var det der fik Kampus til at trække sig . Det første har vi moderatorer til at vurdere . . .

Sikken en gang vrøvl. Jeg har redegjort for mine bevæggrunde. Iøvrigt er SE en 5S med 6S indmad som der står her:

http://nyheder.tv2.dk/tech/2016-04-07-billig-iphone-er-nu-ude-et-kedeligt-salgshit-fra-apple?utm_source=Twitter&utm_campaign=tv2newsdk&utm_medium=Social
Nu har du jo slettet dine indlæg og dermed ødelagt den tråd du oprettet "for at hjælpe folk". Jeg fik set tråden efter at den vær ødelagt og kunne se ikke at de andre var slemme ved dig.
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?

En musikelsker har et anlæg for at høre sin musik.

En audiofil har musik for at høre sit anlæg.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenneth85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2016 kl. 09:23
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Godt det samme, da det er sket ved at tale nedsættende til/om andre brugere, blot fordi de ikke deler din mening!
M.v.h.

Du har fuldstændig ret, jeg har nu RETTET mit indlæg så jeg forhåbentligt ikke støder så mange.
Undskyld KlausDM, det var ikke fair af mig at angribe dig og andre på denne måde.
Til top
Claus P Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 12-Oktober-2013
Sted: Amager
Point: 350
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Claus P Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2016 kl. 09:58

Jeg mener også at det er en rigtig fin kilde til information, akkurat på linje med de øvrige fora-kategorier. Og så kan man mene at det er ligegyldigt. Jeg mener dog, ligesom flere andre, at det kan være fint som prisindikator, eller historisk for fremtiden, eller blot for sjov - eller find selv en 4. grund. Men det er absolut unødvendigt at slette køb/salg annoncer, eller forumindlæg i øvrigt. Jeg ser slet ikke at der skulle findes nogen som helst rimelige argumenter for, at skulle slette indlæg.

M.v.h.
Jeg kan ikke være mere enig Wink
ups

Til top
FLarsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FLarsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2016 kl. 10:16

Jeg syntes mange af jer får det til at lyde som om at recorderes forum er det eneste sted at finde info. Der findes ofte langt bedre sider som kan give en bedre svar..
At der findes andre sider (som du finder bedre) er vel ikke en begrundelse for at slette indlæg i slags forum her. 

Der er jo nogen der gerne vil finde info efterfølgende. Nogle retter overskriften til solgt/må slettes som en service, det er jeg med på, ellers syntes jeg lidt at man er en røv med øre når man gør det. Det tager jo længer tid for en interesseret køber at finde en salgs tråd efterfølgende med den ting man lige vil kigge på igen når varenavnet ikke længere står i overskriften.

Til top
FLarsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér FLarsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2016 kl. 10:18

M.v.h.

Du har fuldstændig ret, jeg har nu RETTET mit indlæg så jeg forhåbentligt ikke støder så mange.
Undskyld KlausDM, det var ikke fair af mig at angribe dig og andre på denne måde.
Godt gået kenneth85. Ikke særligt ofte at vi ser så meget mand på nettet.

Til top
Uffebg Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-Januar-2012
Sted: Aarhus
Point: 61
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Uffebg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2016 kl. 11:06
Oprindeligt skrevet af Brianigenigen Brianigenigen skrev:

Oprindeligt skrevet af Uffebg Uffebg skrev:

Jeg synes det er bedst at tråde indlæg ikke slettes, dette gælder også købs/salgssannoncer, da det er ret at kunne se hvad ting før er solgt til etc.

Ang. Tråden med iPhone 5SE, ja så er det da helt fint at den bliver helt slettet hvis den fuldstændig køre af sporet, og trådstarter vurdere det. Start en ny hvis der er nogle der har noget vigtigt at dele.

IPhone 5SE har jo samme CPU/chipset og dermed samme hastighed som 6S (lidt højere pga. Mindre skærm). At den mangler nogle få features betyder for mig at se, ikke at den ikke skal katagoriseres som en 6S i en 5(S) skal.

Jeg tror personligt, at mange af dem der vil havde dem nye iPhone 5SE til ikke at være en mini udgave af 6S, har den holdning, fordi iPhone 5SE er betydeligt billigere end 6S, så man har betalt en del for større skærm og nogle ekstra features

Lad nu VÆR, der er IKKE nogen iPhone 5SE, simpelt og nemt at huske, iPhone SE ........

Haha er det ikke lidt ligegyldigt i denne sammenhæng, du forstår vel meningen? Smile

Redigeret af Uffebg - 09-April-2016 kl. 11:12
Til top

Besvar Besvar Side  <1 4567>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu