|
Hvad er meningen med at slette tråde og indlæg? |
Besvar | Side <1 4567> |
Forfatter | |||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19465 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nej, for de bliver slettet.........
Hvor man slet ikke kan finde historik i salgspriser. Klaus |
|||
kenneth85
Guld medlem Oprettet: 03-Juni-2013 Sted: Løsning Status: Offline Point: 968 |
Funktioner
Tak(1)
|
||
Nej fordi de er gamle og irelevante i dag. Historik er stortest ligegyldig inden for salg af elektronik. Der er næsten altid nogle der har en vare magen til til salg på fx dba. Historik er ubrugelig. Det er jo ikke antikke vare og vintege hi-fi der bliver solgt voldsomt meget af på dette forum. |
|||
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
|
|||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19465 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Vi kunne ikke være mere uenige...... Start med at holde øje med Marantz surroundforstærkere. Så vi du finde ud af at dba er fuldstændigt ubrugeligt og at der sælges mere "moderne" udstyr her end på dba. Derfor vil historik her være meget bedre..... Klaus |
|||
kenneth85
Funktioner
Tak(2)
|
||
Beklager men har ikke lige i sinde at vige mit liv til at holde øje med priser på et produkt jeg ikke har i sinde at købe. Søger jeg i køb salg bytte efter Marantz så kommer der præcis 93 emne overskrifter frem Dette er altså aktive og solgte annoncer her på siden. Søger jeg på DBA så er der pt 101 AKTIVE annoncer. Hvor af 18 er i kategorien Surround. Dette vidner for mig om at DBA er bedre som jeg også hævder. Men da jeg ikke har sat mig ind i dette mærke så ved jeg af gode grunde ikke hvad modeller du specifik har i tankerne. Og derfor kan du godt have ret i at her på siden er der flere artikler omkring netop surroundforstærkere. Det er nu helt klart ikke min opfattelse at der sælges mere "moderne" udstyr her inde. Et hurtig søgning på 3 tilfædig udvalgte annoncer viser at disse også er oprettet på DBA. (LG OLED TV, REGA pladespiller og Denon Surroundforstærker) Jeg syntes mange af jer får det til at lyde som om at recorderes forum er det eneste sted at finde info. Der findes ofte langt bedre sider som kan give en bedre svar.. Beklager den hårde tone. Den var komplet unødvendig. Havde ikke verdens bedste dag, men det kunne i jo umuligt vide. Nå nu har jeg vist skrevet hvad jeg mener om dette emne. God weekend til jer alle. :-)
Redigeret af kenneth85 - 09-April-2016 kl. 09:17 |
|||
|
|||
Brianigenigen
Guld medlem Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 624 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Lad nu VÆR, der er IKKE nogen iPhone 5SE, simpelt og nemt at huske, iPhone SE ........ |
|||
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Godt det samme, da det er sket ved at tale nedsættende til/om andre brugere, blot fordi de ikke deler din mening! Jeg mener også at det er en rigtig fin kilde til information, akkurat på linje med de øvrige fora-kategorier. Og så kan man mene at det er ligegyldigt. Jeg mener dog, ligesom flere andre, at det kan være fint som prisindikator, eller historisk for fremtiden, eller blot for sjov - eller find selv en 4. grund. Men det er absolut unødvendigt at slette køb/salg annoncer, eller forumindlæg i øvrigt. Jeg ser slet ikke at der skulle findes nogen som helst rimelige argumenter for, at skulle slette indlæg. M.v.h. |
|||
FLarsen
Guld medlem Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1473 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nu har du jo slettet dine indlæg og dermed ødelagt den tråd du oprettet "for at hjælpe folk". Jeg fik set tråden efter at den vær ødelagt og kunne se ikke at de andre var slemme ved dig.
|
|||
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?
En musikelsker har et anlæg for at høre sin musik. En audiofil har musik for at høre sit anlæg. |
|||
kenneth85
Funktioner
Tak(0)
|
||
Du har fuldstændig ret, jeg har nu RETTET mit indlæg så jeg forhåbentligt ikke støder så mange. Undskyld KlausDM, det var ikke fair af mig at angribe dig og andre på denne måde.
|
|||
|
|||
Claus P
Super bruger Oprettet: 12-Oktober-2013 Sted: Amager Status: Offline Point: 350 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg kan ikke være mere enig |
|||
FLarsen
Guld medlem Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1473 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
At der findes andre sider (som du finder bedre) er vel ikke en begrundelse for at slette indlæg i slags forum her. Der er jo nogen der gerne vil finde info efterfølgende. Nogle retter overskriften til solgt/må slettes som en service, det er jeg med på, ellers syntes jeg lidt at man er en røv med øre når man gør det. Det tager jo længer tid for en interesseret køber at finde en salgs tråd efterfølgende med den ting man lige vil kigge på igen når varenavnet ikke længere står i overskriften.
|
|||
En musikelsker har et anlæg for at høre sin musik. En audiofil har musik for at høre sit anlæg. |
|||
FLarsen
Funktioner
Tak(1)
|
||
Godt gået kenneth85. Ikke særligt ofte at vi ser så meget mand på nettet.
|
|||
|||
Uffebg
Bruger Oprettet: 17-Januar-2012 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 61 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Haha er det ikke lidt ligegyldigt i denne sammenhæng, du forstår vel meningen? Redigeret af Uffebg - 09-April-2016 kl. 11:12 |
|||
Besvar | Side <1 4567> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |