recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvad er mine rettigheder som forbruger?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvad er mine rettigheder som forbruger?

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3805
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2012 kl. 14:54
Og hvis samsungen kostede 8000 kr. i sin tid, vil det måske række til Panasonic 50ST50.
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
ehrnberg Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-April-2011
Sted: Holstebro
Point: 184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ehrnberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2012 kl. 15:07
Den har ikke 4 hdmi indgange.
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Point: 2369
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2012 kl. 15:43
Oprindeligt skrevet af ehrnberg ehrnberg skrev:

Den har ikke 4 hdmi indgange.

Du må selvfølgelig selv bestemme, men det burde kun være i nødstilfælde at antallet af HDMI indgange bestemmer valget af tv. Hvis du ikke har en receiver med nok indgange, kan en HDMI switch købes relativt billigt. F. eks. denne: http://www.av-connection.dk/?PGr=2180&ML=434 Så kan du købe det tv du ønsker, uden at skele til antallet af HDMI indgange.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ehrnberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2012 kl. 16:14
Jeg må prøve at se. Har pt ikke noget andet end mit tv hvor jeg kan koble hdmi til.
Det aller vigtigste er self billedet. Det skal være godt!
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19820
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2012 kl. 16:26
Oprindeligt skrevet af ehrnberg ehrnberg skrev:

Det aller vigtigste er self billedet. Det skal være godt!

Du kom fra et Samsung?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ehrnberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2012 kl. 16:43
Hej Klaus.
Ja det gjorde jeg. Og det jeg havde havde faktisk et ok billede. Dog manglede der meget i sort niveau og retentionerne var ved at tage livet af mig.
Jeg er ikke fast på plasma, hvis jeg kan få et led UDEN de der tydelige mærkninger fra led dioderne, som jeg pt har glemt hvad hedder, ghosting?

Billedet skal være klart og skarpt med en rigtig god dybde. Full HD og 50" ca.
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2012 kl. 16:45
Hvis du kommer fra et  PS50C7705, så bliver du helt sikkert glad for et ST50. Jeg har selv et PS50C7705, og har været ude og kigge på ST50. Det er altså bedre Smile
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ehrnberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2012 kl. 16:58
Jeg har også set st50, føler bare den har et kedeligt billede?
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19820
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2012 kl. 17:03
Du har ret, korrekte billeder ser ofte kedelige ud i en direkte sammenligning. Kig lidt på http://moppe.dk/lcdfabrik.html

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ehrnberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2012 kl. 17:09
Det kender jeg alt til, har solgt B&O tv i 2 år nu :) Også derfor jeg ændrede på billedindstillingerne og kom en hd kilde på den. Synes bare ikke jeg fik nogen "wauw" effekt ud af det. Mat og kedeligt.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ehrnberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2012 kl. 18:11
Efter at have læst om st50 kan jeg se at jeg kan have taget fejl af den, og måske fortjener den et forsøg. Der bliver i hvert fald skrevet flot om den.

Tror jeg vil ned og tale med min fona om henholdsvis gt50 og st50. Så er det bare størrelsen jeg skal have afklaret bagefter. Kunne være fedt med 65"
Til top
Mr. Claude Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Marts-2010
Sted: DK
Point: 1130
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Claude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2012 kl. 20:35

Tag et ST50 og vær glad! Du har ikke krav på mere :-)

Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu