|
Hvad er mine rettigheder som forbruger? |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
ehrnberg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-April-2011 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 184 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg ringede til forbrugerhotlinen i dag som sagde at st50 var et sikkert byt, og at gt50 kun var hvis forhandleren var rar.
|
|
![]() |
|
Visca Blaugrana ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-April-2005 Status: Offline Point: 155 |
nu er jeg helt enig med dig i indstilling af TV's boer goeres ordenligt. dog mener jeg ikke din sammenligning er 100% fair, dit billede er som jeg forstaar det taget som et screen grap hvor hans billede er taget med et kammera? hvis det er tilfaeldet saa har du jo et ekstra led i i forhaald til dit. |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19818 |
Vi er helt enige. Men Jens/Lyrik påstod at det var en fin metode at blive vurderet på. Klaus |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Forslå evt. at du betaler et beskedent beløb, for at få GT50.... M.v.h.
|
|
![]() |
|
ehrnberg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-April-2011 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 184 |
Det beskedne beløb lyder på 5k. Det er alligevel lidt. Regner med at snuppe den st50 i 50", men fona har også en philips til salg for 10k. Nogle der kender den? Jeg er her udelukkende interesseret i billede performance.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
*Gyyys* Hvis du vil slippe for flere problemer - OG have bedste billede, så Pansonic'en... M.v.h.
|
|
![]() |
|
Ok. De er ikke slemme til retention? Det er jeg nemlig bange for at løbe ind i igen :(
|
|
![]() |
|
Jeg har mit 3. Panasonic plasma, og har aldrig oplevet antydning af retention... Jeg har været med til at sælge langt over 1000 Panasonic skærme, og jeg kan ikke erindre at have fået nogle retur p.g.a. retention. Men det er selvfølgelig tidligere modeller der er tale om. M.v.h.
|
|
![]() |
|
Ok. Hmm. Jeg spiller noget playstation og ungerne elsker disney channel, men det kan da godt være at jeg med de rigtige indstillinger fra start kan undgå det.
|
|
![]() |
|
Jeg har prøvet en Nytårsaften, hvor vi ikke var hjemme, at have TV'et stående på TV3 i 9-10 timer. Det var først da jeg kom hjem, at jeg kom til at tænke på logoet. Da jeg slog om, var der ikke antydning af retention. Ligeledes ser jeg meget tekst-tv. Det giver heller ikke problemer.
M.v.h.
|
|
![]() |
|
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
Jeg vil så sige at jeg har oplevet retention på mit Pana plasma.
Ikke således at det er generende, men hvis man er meget kritisk og sidder og leder efter det vil man se det indimellem.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19818 |
Philips og billedperformance i samme sætning? Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |