recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvad er mine rettigheder som forbruger?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvad er mine rettigheder som forbruger?

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
ehrnberg Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-April-2011
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ehrnberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2012 kl. 20:58
Jeg ringede til forbrugerhotlinen i dag som sagde at st50 var et sikkert byt, og at gt50 kun var hvis forhandleren var rar.
Til top
Visca Blaugrana Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-April-2005
Point: 155
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Visca Blaugrana Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2012 kl. 21:50
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Du har ret, korrekte billeder ser ofte kedelige ud i en direkte sammenligning. Kig lidt på http://moppe.dk/lcdfabrik.html

Klaus

nu er jeg helt enig med dig i indstilling af TV's boer goeres ordenligt.

dog mener jeg ikke din sammenligning er 100% fair, dit billede er som jeg forstaar det taget som et screen grap hvor hans billede er taget med et kammera? hvis det er tilfaeldet saa har du jo et ekstra led i i forhaald til dit.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19818
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2012 kl. 22:11
Oprindeligt skrevet af Visca Blaugrana Visca Blaugrana skrev:

dog mener jeg ikke din sammenligning er 100% fair, dit billede er som jeg forstaar det taget som et screen grap hvor hans billede er taget med et kammera? hvis det er tilfaeldet saa har du jo et ekstra led i i forhaald til dit.

Vi er helt enige. Men Jens/Lyrik påstod at det var en fin metode at blive vurderet på.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2012 kl. 10:06
Oprindeligt skrevet af ehrnberg ehrnberg skrev:

Jeg ringede til forbrugerhotlinen i dag som sagde at st50 var et sikkert byt, og at gt50 kun var hvis forhandleren var rar.

Forslå evt. at du betaler et beskedent beløb, for at få GT50....

M.v.h.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ehrnberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2012 kl. 17:03
Det beskedne beløb lyder på 5k. Det er alligevel lidt. Regner med at snuppe den st50 i 50", men fona har også en philips til salg for 10k. Nogle der kender den? Jeg er her udelukkende interesseret i billede performance.
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2012 kl. 17:30

Det beskedne beløb lyder på 5k. Det er alligevel lidt. Regner med at snuppe den st50 i 50", men fona har også en philips til salg for 10k. Nogle der kender den? Jeg er her udelukkende interesseret i billede performance.

*Gyyys*
Hvis du vil slippe for flere problemer - OG have bedste billede, så Pansonic'en...

M.v.h.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ehrnberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2012 kl. 17:55
Ok. De er ikke slemme til retention? Det er jeg nemlig bange for at løbe ind i igen :(
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2012 kl. 17:57

Ok. De er ikke slemme til retention? Det er jeg nemlig bange for at løbe ind i igen :(

Jeg har mit 3. Panasonic plasma, og har aldrig oplevet antydning af retention...
Jeg har været med til at sælge langt over 1000 Panasonic skærme, og jeg kan ikke erindre at have fået nogle retur p.g.a. retention. Men det er selvfølgelig tidligere modeller der er tale om.

M.v.h.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ehrnberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2012 kl. 18:13
Ok. Hmm. Jeg spiller noget playstation og ungerne elsker disney channel, men det kan da godt være at jeg med de rigtige indstillinger fra start kan undgå det.
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2012 kl. 18:59
Jeg har prøvet en Nytårsaften, hvor vi ikke var hjemme, at have TV'et stående på TV3 i 9-10 timer. Det var først da jeg kom hjem, at jeg kom til at tænke på logoet. Da jeg slog om, var der ikke antydning af retention. Ligeledes ser jeg meget tekst-tv. Det giver heller ikke problemer.

M.v.h.
Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Marts-2008
Point: 1924
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thor-thor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2012 kl. 19:25
Jeg vil så sige at jeg har oplevet retention på mit Pana plasma.
Ikke således at det er generende, men hvis man er meget kritisk og sidder og leder efter det vil man se det indimellem.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19818
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2012 kl. 19:40

men fona har også en philips til salg for 10k. Nogle der kender den? Jeg er her udelukkende interesseret i billede performance.

Philips og billedperformance i samme sætning?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu