|
Hvad er mine rettigheder |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
DinoB ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2014 Status: Offline Point: 114 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-September-2014 kl. 17:16 |
|
Hejsa
Jeg har en F8005 som er købt den 29/3/2014 med forsikring. Tv'et har været til reparation før pga. defekt main-board den 30/4/2014. Jeg har idag lagt mærke til en lille rød & grå/sort prik. Jeg mener det er i displayet.
Hvad er mine rettigheder? Jeg er ret irriteret over den igen skal til reparation igen eller har jeg ret til et ny tv? |
||
![]() |
||
Stougaard ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2011 Status: Offline Point: 363 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Der er ikke noget garanti der dækker som udgangspunkt, men hvad er det for en forsikring du har på det ?
|
||
![]() |
||
|
Tv'et er købt i Elgiganten med deres Tryghedsaftale.
|
||
![]() |
||
Stougaard ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2011 Status: Offline Point: 363 |
|
Jamen så ser det ud til du ikke er særligt godt dækket, som jeg læser betingelserne for din trykhedsaftale så dækker den ikke pixelfejl.
Men tag ind og snak med dem i elgiganten eller ring til dem. Under alle omstændigheder har du ikke ret til et nyt tv eller pengene tilbage.
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19812 |
|
Dine rettigheder er at du nu har et tv med en pixelfejl. Klaus |
||
![]() |
||
bibihest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
|
Fuldstændige betingelser for Tryghedsaftalen
6. Undtagelser Forsikringen dækker ikke: 6.9 Skade på plasma- og LCD-skærme, der medfører, at billedpunkter forsvinder (pixelfejl), og/eller at billedet er ”brændt fast”. |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|
Hvis det er den lille plet (Pixel) som ses i logoet, så gøres der næppe noget ved det. Det er som det ser ud til kun en enkelt Pixel der fejler, skal den væk, kan den kun komme det ved en udskiftning af Panelet, det sker vil jeg tro næppe. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
|
Jeg kan også se at tryghedsforsikringen ikke dækker over pixel fejl.
Hvis jeg skal være ærlig ønsker jeg ikke penge retur eller nyt(2014 model). Jeg tænkte mere på om det var muligt at få samme/ny F8005 model. Tv'et er trods alt kun 5 måneder gammel. Garantien burde dække pixel-fejl?
Redigeret af DinoB - 06-September-2014 kl. 17:59 |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|
Det er kun en Pixel, ved ikke lige hvad producenten har holdning til i det tilfælde, men ved en Pixel er der vist ikke noget at komme efter. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19812 |
|
Hvilken garanti? Læs i øvrigt http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=126532 Klaus |
||
![]() |
||
|
ØV.... LORT! Der er ikke andet end at smutte til Elgignten & spørge.
Redigeret af DinoB - 06-September-2014 kl. 18:43 |
||
![]() |
||
|
Jeg ved godt det er lidt i bagklogskabens tegn, men den fullcare forsikring de tilbyder i Bilka ville dække pixelfejl og du ville derfor kunne have fået det fikset.
Men det er vel noget med at få læst de forsikringsbetingelser igennem inden man køber ;)
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |