recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvad er mine rettigheder
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvad er mine rettigheder

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2437
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2014 kl. 09:52
Oprindeligt skrevet af Jesper Keller Jesper Keller skrev:

Jeg tror desværre ikke at der er noget at gøre .. Samsung er vidst temmelig kyniske overfor enkelte pixel fejl....

Sådan en påstand kræver naturligvis fakta om Samsung er værre end andre.
Må vi høre?

LG skriver følgende om pixelfejl og om samtlige producenter:

Den produktionsteknik, som benyttes i dag af alle producenter, kan ikke garantere, at 100 % af displayet er fri for pixelfejl. Der er udviklet en international standard for dette, som integrerer forskellige producenters syn på pixelfejl. Denne standard kaldes ISO 13406-2. Standarden er opdelt i fire forskellige kategorier, Klasse I -som ikke tillader pixelfejl (dette niveau er ikke vedtaget af nogle producenter)

Citat slut

Samsung (citat fra pixel-fejl.dk)

baserer deres pixel garanti på baggrund af skærm modellen. Så har du en WVGA resolution LCD skærm, ja så må der være op til 3 pixel fejl. Har du en Super-AMOLED skærm må der være op til 2. Øvrige LCD (General LCD) må der være op til 0 pixel fejl.

Redigeret af bentpetersson - 07-September-2014 kl. 10:23
Med venlig hilsen
bentpetersson

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2014 kl. 10:11
http://www.pixel-fejl.dk/producenternes-pixel-politikker

På denne side kan man se de fordi forskelligerne producenters pixel politik.

Redigeret af bentpetersson - 07-September-2014 kl. 10:20
Med venlig hilsen
bentpetersson

Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2014 kl. 10:35
Oprindeligt skrevet af bentpetersson bentpetersson skrev:

http://www.pixel-fejl.dk/producenternes-pixel-politikker

På denne side kan man se de fordi forskelligerne producenters pixel politik.

Den side fortæller så om Samsungs monitorer, men har intet med Samsungs TV at gøre!

M.v.h.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2014 kl. 11:17
tryk på Full Reply Editor
tryk påIndsæt Hyperlink

copy/paste net adressen, og slet http:// så det ikke står to gange. tryk ok og nu har du et klikbart link

Helt enig det er ikke optimalt. Men ind til redaktionen laver det om, er det den bedste mulighed for at lave klikbare links. 

Redigeret af Kampus - 07-September-2014 kl. 11:45
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2014 kl. 11:31
Tak kampus. Lad os lige få linkproblemet løst.
Vil du lige kigge på din opskrift igen og det der skal slettes.

Hvad skal der slettes herunder på
Fx http://www.pixel-fejl.dk/producenternes-pixel-politikker
Med venlig hilsen
bentpetersson

Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2014 kl. 11:46
Er rettet, søvnen skulle lige ud af øjnene LOL

Man har nemlig lavet en box til venstre hvor der står: http://   Guderne må vide hvorfor Confused

Redigeret af Kampus - 07-September-2014 kl. 11:48
Til top
strandvasker Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-September-2009
Sted: Denmark
Point: 2423
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér strandvasker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2014 kl. 21:58
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Ja, men vi andre skal copy-paste, fordi Klaus er for doven til at hjælpe alle os andre...   
..eller Klaus er hjælpsom nok til at spare dig for arbejdet med at finde informationerne, men du er for doven til at lave en simpel copy/paste.. Wink

Bare for en god ordens skyld, så foretrækker jeg også link der er klikbare og jeg laver også selv klikbare links i mine posts, men at mukke over at en person der hjælper dig ikke gør tingene præcis på den måde du allerhelst vil have er sgu ret fesent..
Til top
DinoB Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-Januar-2014
Point: 114
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DinoB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2014 kl. 22:15
Oprindeligt skrevet af DinoB DinoB skrev:

Hejsa

Jeg har en F8005 som er købt den 29/3/2014 med forsikring. Tv'et har været til reparation før pga. defekt main-board den 30/4/2014.

Jeg har idag lagt mærke til en lille rød & grå/sort prik. Jeg mener det er i displayet. 

Hvad er mine rettigheder? Jeg er ret irriteret over den igen skal til reparation igen eller har jeg ret til et ny tv?

Sjovt nok, jeg ved ikke, hvornår det er sket men pixelet er ikke længere knald rødt. Nu er det mere usynligt/hvidt. LOL
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2014 kl. 22:36
Godt for dig, når det ikke kan godkendes som en rep.
Til top
Stougaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-Juli-2011
Point: 363
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stougaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2014 kl. 22:42
Hmm nu når den er blevet hvid er du måske i en lidt andet situation, for nu er den pixel helt død så vidt jeg husker.
Kan ikke huske samsungs retningslinjer, men det er noget med et vist antal pixelfejl eller noget med helt døde pixel, prøv at ring til dem, kan jo aldrig skade.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2014 kl. 00:02
Hvis din pixelfejl er konstant hvid, har du en chance hos Samsung
Med venlig hilsen
bentpetersson

Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu