recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvad er prisen B&w CM8S2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvad er prisen B&w CM8S2

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JesperSlg Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 20-Februar-2016
Sted: Slagelse
Status: Offline
Point: 24
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JesperSlg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvad er prisen B&w CM8S2
    Sendt: 14-Marts-2022 kl. 10:00
Hej 

Jeg er lidt på jagt efter en af følgende højttalere ? 

B&W CM8 S2 Hvide fungerende og uden skader og ridser 
Eller 
B&W C9 S2 Hvide fungerende og uden skader og ridser 

Hvad prisætter i dem til for et sæt brugt ? 
Måske nogen har erfaringer med tidligere handler syntes de blir sat til salg for vidt forskellige priser så er ude på lidt hint om hvad prisen er ved en god handel 

Mvh 


Redigeret af JesperSlg - 21-Marts-2022 kl. 07:23
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1507
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2022 kl. 05:40
Evt prøv at spørge i hifi delen af recordere eller søg på hifishark

Redigeret af gasolin - 21-Marts-2022 kl. 05:59
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Sted: Nordjylland
Status: Offline
Point: 2104
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2022 kl. 05:51
Njaaaeh... Eller, overskriften kunne udvides til: Hvad er prisen på brugte B & W-højttalere?
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock
Til top
Claus P Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 12-Oktober-2013
Sted: Amager
Status: Offline
Point: 350
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Claus P Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2022 kl. 09:52
I omegnen af 7.000 kr. for CM 8 S2

B&W CM9 S2 er nok i omegnen af de 12K. Hvis ellers du kan finde nogle.

Jeg ville dog lige læse nogle anmeldelser eller forsøge at få et prøvelyt inden købes foretages. S2 serien var der anmeldelser om at forgængere lød noget bedre. Så måske det vil være et bedre valg.
Til top
JesperSlg Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 20-Februar-2016
Sted: Slagelse
Status: Offline
Point: 24
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JesperSlg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2022 kl. 20:00
Hejsa 
Ja enig jeg har også læst lidt om forgængeren skulle være bedre men jeg er ikke sådan helt overbevist. Jeg mener opdateret version kan aldrig være dårligere og man er sikre på at enhederne Er nyere også en s1 der går langt længere tilbage. Jeg vild med designet også på s2 uden synlige skruer og gitter foran diskanten. 
De Findes i hvide og er mere minimalistiske end så meget andet med mål på kun 25 x 95 x 30 BxHxD
For ca 5-8000 kr for et sæt brugte . Og det burde være muligt at skaffe andre fra samme serie til baghøjttalere og center i et surround setup 
Ellers fristes jeg til at sige hvad kan man kigge efter der spiller ligeså godt til samme penge og med samme specs på farve størrelse og mulighed for at købe tilsvarende fra samme serie for fuld surround ? 


Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2813
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2022 kl. 11:22
Oprindeligt skrevet af JesperSlg JesperSlg skrev:

Jeg mener opdateret version kan aldrig være dårligere


Hvorfor ikke? Man kan f.eks. have lavet "opdateringen" for at spare på produktionsomkostningerne.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu