Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Allan Olesen
Guld medlem
Oprettet: 08-Juli-2008
Status: Offline
Point: 3249
|
Sendt: 03-Maj-2009 kl. 15:24 |
DarkStar skrev:
De er udemærket klar over at den største del
af deres kunder, ikke har et reelt alternativ. |
Jo. Vi kan lade være med at købe pakken. Den kategori af film, som TV2 Film sender, kan typisk købes på Blu-Ray for omkring 100 kr. pr. film inkl. porto. Så for pakkens pris kan man for de samme penge købe en Blu-Ray film og en lille pose slik hver måned. Filmen har man for evigt, men slikket forsvinder selvfølgelig - ligesom de film, man ellers ville have set på TV2 Film. Jeg tvivler på, at de får ret stor afsætning på den pakke.
|
 |
Doose77
Bruger
Oprettet: 08-September-2007
Sted: Denmark
Point: 183
|
Sendt: 03-Maj-2009 kl. 17:45 |
Men mange har jo ikke en mulighed for at skifte udbyder hvilket nok i grunden er det største problem ift Stofa. Jeg har ikke nogle ekstra pakker hos dem længere og der kommer heller ikke nogen med mindre de begynder at vise at de rent faktisk lytter til kunderne og gør noget for at komme op på niveau med andre udbydere.
|
 |
orts
Bruger
Oprettet: 06-Januar-2009
Point: 134
|
Sendt: 03-Maj-2009 kl. 18:27 |
Allan Olesen skrev:
DarkStar skrev:
af deres kunder, ikke har et reelt alternativ. |
Jo. Vi kan lade være med at købe pakken. Den kategori af film, som TV2 Film sender, kan typisk købes på Blu-Ray for omkring 100 kr. pr. film inkl. porto.
Så for pakkens pris kan man for de samme penge købe en Blu-Ray film og en lille pose slik hver måned. Filmen har man for evigt, men slikket forsvinder selvfølgelig - ligesom de film, man ellers ville have set på TV2 Film.
Jeg tvivler på, at de får ret stor afsætning på den pakke.
|
Jeg tror det Darkstar mener, er at mange Stofa-brugere er bundet til Stofa, og har svært ved at finde en anden løsning, uden at de bliver endnu mere bundet til en anden udbyder. Jeg skulle kunne få Boxer, men det vil kræve en stueantenne, som vil komme til at sidde så dumt, jeg er bange for den ikke vil kunne få et ordentligt signal. Ellers så vil jeg kunne få TDC-Hometrio, men vil derfor blive bundet til TDC på hænder og fødder. Nu har jeg trods alt en mulighed for at se Tv med Stofa's analoge pakker, og min Zaptor bliver faktisk ikke brugt ret meget mere.
|
Har valgt et stille og roligt liv uden Zaptor.
|
 |
DarkStar
Super bruger
Oprettet: 06-April-2008
Point: 368
|
Sendt: 03-Maj-2009 kl. 18:34 |
Allan Olesen skrev:
DarkStar skrev:
af deres kunder, ikke har et reelt alternativ. | Jo. Vi kan lade være med at
købe pakken. Den kategori af film, som TV2 Film sender, kan typisk købes på
Blu-Ray for omkring 100 kr. pr. film inkl. porto.Så for pakkens pris kan man for
de samme penge købe en Blu-Ray film og en lille pose slik hver måned. Filmen
har man for evigt, men slikket forsvinder selvfølgelig - ligesom de film, man
ellers ville have set på TV2 Film.Jeg tvivler på, at de får ret stor afsætning på den
pakke. |
Jeg er træt af Stofa generelt.. ikke kun i forhold til deres valg omkring TV2 Film
HD. Jeg er træt af ikke at kunne bruge EPG på min Samsung DCB-H360 dekoder.
Jeg er træt at at undertekster ikke længere fungerer optimalt og jeg er enormt
træt af at være bundet til en udbyder, der ikke formår at udbyde som minimum et
produkt der kan være bare tæt på lige så interessant som konkurrentens. Hvor er
Kanal5HD, BBC HD, Nat. Geographic HD, Eurosport HD??.. Jeg er træt af et firma
der ikke formår at informere dets kunder omkring omlægninger af deres service,
som f.eks. når de lige vælger at lægge TV2 Film HD i en anden pakke..
Men jeg er jo også kun en betalende kunde, så hvad ved jeg?...
Jeg fortryder enormt at jeg lige har tegnet abonnement på TV1000 pakken.. ellers
havde jeg simpelthen opsagt alt jeg har hos stofa og klaret mig med DR1, DR2 og
TV2 på en stueantenne.
|
An a day...
|
 |
Simba
Bruger
Oprettet: 06-Maj-2008
Point: 137
|
Sendt: 04-Maj-2009 kl. 17:58 |
Jeg har lige spurgt Stofa og de siger at det er bestemt fra TV2's at det skal være sådan her med TV2 Film HD! Jeg har pakke 1 og 2 via CA modul, så derfor har jeg alle de andre kanaler i pakken. Jeg skal med andre ord betale 119,-kr. for at kunne se TV2 Film HD også! Not a chance, så spændende er den altså heller ikke. Og grunden til at den er pakket sådan her, er til ære for de kunder som har pakke 1 analogt! En bundsolid mega ommer!!!!!!
Hilsen fra Simba
|
Bedste hilsner fra Steen Loewe Individual 55 ISF kalibreret Loewe SoundProjector SL Loewe Highline Subwoofer Digital Signal by Stofa (Zaptorfri) Antenneforeningen Helsingør Apple all the way
|
 |
orts
Bruger
Oprettet: 06-Januar-2009
Point: 134
|
Sendt: 04-Maj-2009 kl. 18:29 |
Simba skrev:
Jeg skal med andre ord betale 119,-kr. for at kunne se TV2 Film HD også! |
Det skal alle vi andre jo så også
|
Har valgt et stille og roligt liv uden Zaptor.
|
 |
pjoska
Guld medlem
Oprettet: 25-Marts-2006
Point: 566
|
Sendt: 04-Maj-2009 kl. 18:54 |
Simba skrev:
Jeg har lige spurgt Stofa og de siger at det er bestemt fra TV2's at det skal være sådan her med TV2 Film HD! Jeg har pakke 1 og 2 via CA modul, så derfor har jeg alle de andre kanaler i pakken. Jeg skal med andre ord betale 119,-kr. for at kunne se TV2 Film HD også! Not a chance, så spændende er den altså heller ikke. Og grunden til at den er pakket sådan her, er til ære for de kunder som har pakke 1 analogt! En bundsolid mega ommer!!!!!!
Hilsen fra Simba
|
Ja og igen jeg tror ikke på at TV2 stiller krav på den måde, så ville det jo være det samme hos yousee, så igen til stofa det en ommer!!!!!!!!!! kunne være sjovt hvis en her i forummet har en kontakt hos tv2, så man kunne høre dem om de virkelig synes det er rigtigt at de fleste af os skal stjæles for 119.- pr.md. for en kanal og om de virkelig tror vi brugere gider se deres genbrug for den pris
Redigeret af pjoska - 04-Maj-2009 kl. 18:55
|
 |
pjoska
Guld medlem
|
Sendt: 17-Maj-2009 kl. 21:38 |
Simba skrev:
Hilsen fra Simba
|
jeg har nu fået samme svar fra stofa. Da jeg synes det lyder totalt sindsygt at tv2 skulle stille sådanne krav har jeg skrevet til tv2 om stofas udmelding og spørg til om de virkelig stiller sådanne krav og hvis de siger ja burde vi alle kæmpe for at få deres betalingskanaler smidt ud af antenneforeningerne, forbruger magt er stor hvis man bruger den, bare spørg ARLA
|
 |
baekgaard
Guld medlem
Oprettet: 12-April-2009
Point: 502
|
Sendt: 18-Maj-2009 kl. 08:11 |
haha, det glæder jeg mig til at høre svaret på.
|
 |
L'er
Guld medlem
Oprettet: 19-September-2008
Sted: Kolding
Point: 1228
|
Sendt: 18-Maj-2009 kl. 16:18 |
Også mig!
|
Pioneer PDP-LX5090 PS3 60GB og PS5 Onkyo TX-NR656 HarboSAT10 HarboSUB10 Nintendo Wii U
|
 |
Santa66
Junior bruger
Oprettet: 10-November-2006
Point: 47
|
Sendt: 18-Maj-2009 kl. 20:15 |
Jeg har allerede spurgt dem om dette og fik følgende svar:
Jeg har fuld forståelse og helt enig i din holdning. Det er ikke meningen, at man skal købe TV 2 pakken, hvis man ønsker TV 2 FILM HD ved siden af en af STOFA's temapakker.
"TV 2 pakken inkl. FILM HD og TV 2 sputnik" skal ses som et alternativ til temapakkerne og ikke et tilkøb. For de kunder som har valgt en temapakke vil det blive muligt at tilkøbe en pakke bestående af "TV2 FILM HD og TV 2 Sputnik" for 49 kr. om måneden. TV 2 Sputnik vil give dig mulighed for at se en række af TV 2 mest populære programmer (både efter og før de vises på skærmen). Hvis du kender TV 2 sputnik fra nettet, så vil det næste være de samme programmer, som du kan se direkte på dit fjernsyn via et "TV 2 sputnik"-abonnement.
Desværre har STOFA ikke endnu gjort det muligt at tilkøbe denne pakke (TV 2 FILM HD og TV 2 Sputnik), hvilket vi har en dialog med dem om at gøre mulig - hurtigst muligt.
Jeg kan kun beklage, at det ikke allerede er muligt i dag.
|
 |
pjoska
Guld medlem
|
Sendt: 31-Maj-2009 kl. 10:17 |
ja så fik jeg svaret, det virker som om det er et standard svar, for det er samme ordlyd som det Santa har fået, dog lyder det som om det er meget tæt på at komme altså pakken med TV2 Film HD og Sputnik.
synes stadigvæk det er sygt, at stofa ryger med på sådan noget møg, istedet for at komme med nogle ordentlige HD pakker, stofa har jo næsten det mest ringe udbud til klart den højeste pris
|
 |