|
Hvad erstatter en WD live box? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Hmmm, 4k er ikke uvæsentligt . . . |
|||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|||
![]() |
|||
Vilstrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1010 |
||
Det er muligt at købe en fjernbetjening til den, det kommer bare som ekstra tilbehør |
|||
![]() |
|||
Supergris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1485 |
||
Ellers kan den betjenes med den medfølgende controller, en universal-fjernbetjening eller med en app installeret på en smartphone eller tablet...
At den kan benyttes som spillekonsol, er jo bare et plus og gør, at den har masser af kræfter. Den er lynhurtig i forhold til de fleste andre bokse på markedet. Om en Nvidia Shield er "en lidt træls møbleringsmæssig genstand at se på", må vel være en smagssag. Jeg synes den ser FED ud, og der er mulighed for, at købe en holder, så den kan placeres stående: http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/ophang-vagbeslag-og-mobler/NVIDIASTAND/nvidia-shield-android-tv-holder , den er dog lidt pebret i forhold til det, man får for pengene. Den indbyggede blæser siger, praktisk taget, ikke en lyd, så den kan betragtes som at være lydløs. Alt i alt, mener jeg, den er klasser bedre end lignende produkter på markedet, og jeg er i hvert fald helt vild glad og tilfreds med min, og jeg har prøvet mange forskellige!
Redigeret af Supergris - 31-Oktober-2016 kl. 00:17 |
|||
![]() |
|||
sl1000 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-August-2006 Sted: Hørsholm, DK Status: Offline Point: 213 |
||
Der var en helt ny WDTV Live til salg på den blå avis.
|
|||
![]() |
|||
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
||
HDR klarer den også. |
|||
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|||
![]() |
|||
Preps ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-December-2004 Sted: Odense Status: Offline Point: 456 |
||
1080@24p playback
|
|||
![]() |
|||
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2876 |
||
http://www.mi.com/en/mibox/
$69 Den bør være til at finde i EU. Understøtter Kodi. http://forum.kodi.tv/showthread.php?tid=275083 Redigeret af Notfast - 01-November-2016 kl. 12:58 |
|||
.....
|
|||
![]() |
|||
MikeW ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 68 |
||
Jeg har netop skiftet fra WDTV Live til en Nvidia Shield TV, og er yderst tilfreds. Især hastigheden og den bedre lydunderstøttelse, 4K UltraHD, HDR, AndroidTV apps (Kodi og SPMC).
Gider man ikke se på Shield'en, kan den gemmes væk, da den er blæserfri, og bruger Bluetooth og WiFi direct. Det er formentlig ved den bedste medieafspiller p.t. Gamestream og GRID virker også fint. Eneste ulempe kan være de manglende danske Apps som DRtv, TV2-play, HBO Nordic etc. Men disse kan alle Chromecast'es i stedet. Mi boksen ser da også fin ud (og har optisk udgang, men kun WiFi net). Jeg tvivler lidt på supporten i det lange løb (her vinder Nvidia helt sikkert). Er du interesseret i en brugt og billig, men 100% fungerende WDTV Live (flashet med WDLXTV), så gi' mig et PM ;-)
|
|||
![]() |
|||
Supergris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1485 |
||
MikeW, som skrevet tidligere, har Shielden faktisk en blæser indbygget; man hører den bare ikke!
Redigeret af Supergris - 04-November-2016 kl. 01:57 |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |