recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvad erstatter en WD live box?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvad erstatter en WD live box?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2016 kl. 21:25
Oprindeligt skrevet af Rolf Lemmike Rolf Lemmike skrev:

Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:

Har Nvidia ikke også blæsere . . ? I hvert fald forekommer Nvidia , som en lidt træls møbleringsmæssig genstand at se på . Hvad kan den som Apple 4 ikke kan ?

Den har 4K, og så understøtter den lige flere high end-lydformater. Det er vist det. Jeg ville ikke bytte for min ATV4 :-)

Hmmm, 4k er ikke uvæsentligt . . .
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-November-2008
Point: 1010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2016 kl. 22:45
Oprindeligt skrevet af folp folp skrev:

Hmm Nvidea shield

Det er jo ikke en spille konsol jeg mangler. og ingen Fjernbetjening .

Måske må jeg købe en Brugt WD live i stedet.

Det er muligt at købe en fjernbetjening til den, det kommer bare som ekstra tilbehør
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
Supergris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supergris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2016 kl. 23:30
Ellers kan den betjenes med den medfølgende controller, en universal-fjernbetjening eller med en app installeret på en smartphone eller tablet...
At den kan benyttes som spillekonsol, er jo bare et plus og gør, at den har masser af kræfter. Den er lynhurtig i forhold til de fleste andre bokse på markedet.
Om en Nvidia Shield er "en lidt træls møbleringsmæssig genstand at se på", må vel være en smagssag.
Jeg synes den ser FED ud, og der er mulighed for, at købe en holder, så den kan placeres stående:

http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/ophang-vagbeslag-og-mobler/NVIDIASTAND/nvidia-shield-android-tv-holder   , den er dog lidt pebret i forhold til det, man får for pengene.

Den indbyggede blæser siger, praktisk taget, ikke en lyd, så den kan betragtes som at være lydløs.

Alt i alt, mener jeg, den er klasser bedre end lignende produkter på markedet, og jeg er i hvert fald helt vild glad og tilfreds med min, og jeg har prøvet mange forskellige!

Redigeret af Supergris - 31-Oktober-2016 kl. 00:17
Til top
sl1000 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-August-2006
Sted: Hørsholm, DK
Point: 213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sl1000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2016 kl. 08:21
Der var en helt ny WDTV Live til salg på den blå avis.

Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2016 kl. 12:34

Oprindeligt skrevet af Rolf Lemmike Rolf Lemmike skrev:

Har Nvidia ikke også blæsere . . ? I hvert fald forekommer Nvidia , som en lidt træls møbleringsmæssig genstand at se på . Hvad kan den som Apple 4 ikke kan ?

Den har 4K, og så understøtter den lige flere high end-lydformater. Det er vist det. Jeg ville ikke bytte for min ATV4 :-)

Hmmm, 4k er ikke uvæsentligt . . .

HDR klarer den også.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
Preps Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-December-2004
Sted: Odense
Point: 456
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Preps Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2016 kl. 16:05

1080@24p playback
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Point: 2876
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Notfast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2016 kl. 06:55
http://www.mi.com/en/mibox/

$69 Den bør være til at finde i EU.
Understøtter Kodi.

http://forum.kodi.tv/showthread.php?tid=275083

Redigeret af Notfast - 01-November-2016 kl. 12:58
.....
Til top
MikeW Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-Februar-2007
Sted: Denmark
Point: 68
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MikeW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2016 kl. 13:17
Jeg har netop skiftet fra WDTV Live til en Nvidia Shield TV, og er yderst tilfreds. Især hastigheden og den bedre lydunderstøttelse, 4K UltraHD, HDR, AndroidTV apps (Kodi og SPMC).
Gider man ikke se på Shield'en, kan den gemmes væk, da den er blæserfri, og bruger Bluetooth og WiFi direct. Det er formentlig ved den bedste medieafspiller p.t.  Gamestream og GRID virker også fint.
Eneste ulempe kan være de manglende danske Apps som DRtv, TV2-play, HBO Nordic etc. Men disse kan alle Chromecast'es i stedet.

Mi boksen ser da også fin ud (og har optisk udgang, men kun WiFi net). Jeg tvivler lidt på supporten i det lange løb (her vinder Nvidia helt sikkert).

Er du interesseret i en brugt og billig, men 100% fungerende WDTV Live (flashet med WDLXTV), så gi' mig et PM ;-)
Til top
Supergris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supergris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2016 kl. 01:56
MikeW, som skrevet tidligere, har Shielden faktisk en blæser indbygget; man hører den bare ikke!

Redigeret af Supergris - 04-November-2016 kl. 01:57
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu