|
Hvad for en hdmi splitter? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ridderen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 161 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Februar-2013 kl. 19:12 |
Jeg står i den situation at jeg har en Surround recieve(nad747)r, som kun kan tage en 1.3 hdmi(uden 3D) Jeg har en 3D bluray afspiller med 2 hdmi udgange, hvor jeg fører et hdmi stik fra afspiller op i Tv og fra afspiller hen i Reciever. (Der er ingen problem her) Men når jeg anskaffer mig en 3D Medieafspiller, så er problemet at der kun en 1 Hdmi udgang, kan jeg med denne http://www.av-cables.dk/hdmi-splitter/hdmi-high-speed-aktiv-forstaerker-splitter-1-til-2-4055.html, splitte denne hdmi udgang i 2? hvor jeg splitter lyd og billede fra hinanden? så jeg tager 3D billedet op i tv, og hd-lyd hen til reciver. vil det være en optimal løsning og misser jeg noget signal eller lyd ved denne løsning? Eller skal jeg vente til der kommer en medieafspiller med 2 hdmi udgange, eller købe en ny reciever? mvh Ridderen
|
|
![]() |
|
u2pia ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Januar-2010 Sted: Slagelse, DK Status: Offline Point: 340 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det hedder 'hvilken' og ikke 'hvad for en'
![]() Det ser ud til at den splitter du linker til fint kan løse opgaven. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |