|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
perhansen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() Sendt: 29-Oktober-2007 kl. 15:26 |
Hejsa.:)
Jeg skal ha´ købt et tv kort til min computer som har vista 64. bit ultimate, hvad skal jeg vælge af kort, og hvad skal jeg være opmærksom på. ![]() Min plan er, at jeg skal bruge computeren til at optage med fra tv. ![]() Evt. hvad for et program skal jeg bruge til at optage med fra tv, og er der en form for Timerfuktion i sådan et program? ![]() |
|
Med venlig hilsen
Per Hansen AaB Ishockey Panasonic PZ800 50 tommer |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10581 |
![]() |
Hvis det er et analogt kort du søger skal du gå efter et med indbygget hardwareencoder. Her kan jeg varmt anbefale Hauppauge WinTV PVR USB2. I kombination med programmet ChrisTV Professional har du en komplet videorecorder med timerfunktion. Jeg har ingen erfaring med DVB-T kort og det er formentlig ikke et DVB-S kort (til parabol) du søger. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
perhansen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() |
Nej det er ikke til parabol - fås der både et til digital og analog i samme kort.
På nuværende tidspunkt har vi analog - får måske digital om 1. års tid? |
|
Med venlig hilsen
Per Hansen AaB Ishockey Panasonic PZ800 50 tommer |
|
![]() |
|
Pablo ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() |
Undertekst til mediecenter Jeg har erhvervet mig et multimediecenter, Windows Vista, med et DVB-T kort. Men jeg kan ikke se TV2 og DR1 digitalt med undertekster. Er der nogen som har et forslag ? |
|
![]() |
|
Fimpe ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 291 |
![]() |
Jeg har et Hauppauge pvr150 til slag. Der er fuldt mpg2 hardwareunderstøtteles. Kan bruges både i MCE og med eget program til at se TV optage og lave "timeshift" live TV på pause. Der medfølger fjernbetjening http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=149038 Pris 220,- incl forsendelse ved forudbetaling hvis ikke du kommer forbi Århus. Du kan få fuld returret hvis du evt. ikke kan få det til at virke på Vista (jerg bruger det ikke mere, streamer fra en Dreambox i stedet) |
|
![]() |
|
andersp2 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 64 |
![]() |
MCE understøtter ikke dvb subtitles det vl sige du får ingen undertekster på digital uanset hvilket kort du køber hvorfor spørg Microsoft Skal du have undertekster skal du bruge et andet program feks Mediaportal som kan fåes til at vise undertekster samt optage med. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |