recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvad gør jer der har børn?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvad gør jer der har børn?

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Therien Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-September-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1366
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2011 kl. 22:11
Oprindeligt skrevet af u2pia u2pia skrev:

Oprindeligt skrevet af jonaskp jonaskp skrev:

...Nåh, det jeg så gjorde da jeg var lille var at pille ved anlægget, og mens det spillede fik jeg skubbet volumenknappen helt i top - og jeg stod lige ved siden af højtalerne og blev nærmest blæst omkuld.
Jeg rørte aldrig ved det anlæg igen LOL

Det er ikke nødvendigvis en anbefaling, men blot en personlig erfaring med noget der har virket...

Pudsigt nok, så har begge mine børn (nu 2 og 4 år) lært den samme lektie, så de 'piller' ikke mere.
Vores anlæg står i en åben tv-bænk sammen med DVD og CD'er... og jo - der har været kampe med at få dem til at lade være med at flå DVD'erne ud på gulvet, men det er trods alt det mindste.
Når børn begynder at kravle, så åbner der jo sig en kæmpe ny verden for dem, og de skal også lige finde ud af hvad de må og ikke må ... underligt nok skal man nogle gange fortælle det 50+ gange før det fiser ind.

Situationen i vores husstand er nu, at min datter på 4 selv kan fodre DVD afspilleren uden at ødelægge noget, og min søn på 2 tager pænt iPad'en fra sofabordet og hygger sig med at se Thomas Tog (i ca 2 minutter ad gangen)

Prøv at være positivt indstillet over at børn udviser nysgerrighed og dyrk det i stedet for at begrænse dem.

+1
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2011 kl. 10:15
Jeg tror ikke så meget det er formaningerne overfor børnene, der får dem til at stoppe med at flå CD'ere/DVD'ere/BD's på gulvet, som det er en interesse der falder med alderen. Til sidst opgav jeg at forklare, at mine BluRays ikke skulle spredes over hele stuen hvert tiende minut og det stoppede ligesom med at være sjovt hen af vejen. Heldigvis er film leveret i dejlig bløde cases og selve filmen kan klage en del (inkl. at blive trådt på). Helt så godt gik det ikke med CD'erne... Blot til advarsel.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu