recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvad har I givet for jeres PX70 tråd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvad har I givet for jeres PX70 tråd

 Besvar Besvar Side  123 5>
Forfatter
Besked
Steen2000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 632
Direkte link til dette indlæg Emne: Hvad har I givet for jeres PX70 tråd
    Sendt: 23-Marts-2007 kl. 11:02

Hej

Tænkte det kunne være givtigt med en tråd der opsamlet hvad folk har givet for, eller fået tilbudt et PX70 for. Håber vi kan holde tråden fri for diverse OT kommentarer!

Længe leve den fri konkurrence.

Jeg starter: Jeg har fået tilbudt 42" PX70 for 12.999 inkl. vægophæng og levering. minus 100,- hvis jeg selv henter

Til top
sbache Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 03-Januar-2007
Status: Offline
Point: 46
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2007 kl. 11:18
Oprindeligt skrevet af Steen2000 Steen2000 skrev:

Jeg starter: Jeg har fået tilbudt 42" PX70 for 12.999 inkl. vægophæng og levering. minus 100,- hvis jeg selv henter


Vil det ikke være interessant også at skrive *hvor* man har købt det? Ellers er det svært at bruge info'en til noget for os der endnu ikke har købt...
Til top
Rudbeck Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 66
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2007 kl. 11:37

37" PX70 til 11.800 kr. incl. vægbeslag.

Panasonic-Center - Søborg

 



Redigeret af Rudbeck - 23-Marts-2007 kl. 11:39
Til top
Steen2000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 632
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2007 kl. 11:44
De 12.999 er i Jyllinge
Til top
MichaelKB Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 194
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2007 kl. 12:27

Jeg har bestilt et 42" tommer til 12.200 kr. Ingen vægbeslag, da jeg ikke har brug for dette.

Desværre får jeg først leveret i næste uge.

Butik: www.godpris.dk

Mvh
MichaelKB

Til top
Steen2000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 632
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2007 kl. 12:30

Jeg er faktisk også endt hos Godpris. 12.699 inkl. vægbeslag og levering. Har lige betalt, så det search is over.

Søgte på den i søgefunktionen her, og de får god omtale. Og det lille pip der dukkede op forleden blev håndteret hurtigt og professionelt.

Til top
ttkthomsen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 17-Marts-2007
Status: Offline
Point: 21
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2007 kl. 13:25
jer der har handlet med godpris.dk hvor svære har de været at handle med ? har det krævet meget overtalelse eller var det forholdsvis nemt at får dem ned i pris ?
Til top
Pokerface Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-December-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1357
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2007 kl. 13:37

Hej.

Jeg tænkte på... Egentlig kan der jo være både fordele og ulemper ved denne tråd.

En fordel kan det jo godt være for nye købere, at de ved en smule om hvad de skal "stile" efter.

Men en ulempe kan det jo så også være, at de forskellige forhandlere der omtales, kan kigge med herinde og måske rette priserne lidt ind efter hinanden.

Desuden vil det jo så samtidig sikkert være umuligt at presse priserne yderligere ned... Mon ikke forhandlerne vil føle sig lidt "udstillet" så at de derfor ikke VIL gå længere ned i pris til andre som forsøger sig???

De gamle kunder som allerede hár handlet vil jo føle sig lidt snydt, hvis nu at "naboen" evt. er bedre til at "prutte" prisen yderligere ned, så det tror jeg faktisk der på denne måde, aut. er lukket for.



Redigeret af Pokerface - 23-Marts-2007 kl. 13:38
Mvh. Frede.



[COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70

Afspiller: "Pana" DMP-BD80
Til top
cyberface Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 18-Februar-2006
Status: Offline
Point: 34
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2007 kl. 13:38

Har lige købt hos godpris.dk for 12.200 uden ophæng. Sendte en venlig mail og fik en meget venlig mail tilbage. Kan klart anbefales!!! 

De er dog i restordre og de får dem først hjem på torsdag. Men den der venter på noget godt venter jo som bekendt ikke forgæves

Til top
cyberface Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 18-Februar-2006
Status: Offline
Point: 34
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2007 kl. 13:46

Hej Pokerface

Du kan (heller) ikke styre prisen på dette marked. Der er altid en der vil gå under hvis han kan. I sidste ende handler det jo også om hvilken kostpris den enkelte forhandler har de enkelte modeller til - og her kan du ikke gå ud fra at de alle betaler det samme. Er de med i en kæde, hvor meget sælger de osv

Tror bare at vi er vidne til at det går meget stærkt med at finde et stabilt prisleje fx ifht da sidste generation ramte markedet. Muligt at andre om noget tid kan parallelimportere sig til en lidt lavere pris - jeg bider blot mærke i at jeg har handlet hos et panasonic center.

Til top
cyberface Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 18-Februar-2006
Status: Offline
Point: 34
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2007 kl. 13:48

hov - der blandede jeg vist tingene sammen

godpris.dk er ikke et panasonic center. Men som de oplyser på deres hjemmeside:

ejeren Michael Damgaard har arbejdet med salg og markedsføring af elektronik i mere end 12 år bl.a. hos Panasonic Danmark A/S og HiFi Klubben.

Til top
Steen2000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 632
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2007 kl. 13:51

Intentionen er i hvertfald gennemsigtighed. Jeg afstemte faktisk om det var OK med Godpris at jeg nævnte det, og det var det. De konkurrencedygtige forhandlere fortjener da også omtalen synes jeg.

Hvis man er god mod sine kunder skal det da også bemærkes. Tror fx. ikke TapeConnection har lidt skade af den lange periode de blev rost for deres PV60 priser vel?

Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 5>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu