recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvad har I givet for jeres PX70 tråd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvad har I givet for jeres PX70 tråd

 Besvar Besvar Side  <1 2345>
Forfatter
Besked
Steen2000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 632
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2007 kl. 15:20
Helt uenig. Det er gammeldaws tænkning at der er direkte sammenhæng mellem lav pris og lav service. Sådan hænger det ikke sammen. Internet butikker har bare lavere omkostninger.
Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Status: Offline
Point: 8022
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2007 kl. 15:30

Oprindeligt skrevet af Steen2000 Steen2000 skrev:

Helt uenig. Det er gammeldaws tænkning at der er direkte sammenhæng mellem lav pris og lav service. Sådan hænger det ikke sammen. Internet butikker har bare lavere omkostninger.

Der er visse former for service som en internetbutik ikke kan tilbyde, f.eks. demonstration af produktet.

Hvis man definerer "demonstration" som mere end at stille TVet op med standardindstillingerne, er det selvfølgelig begrænset hvor mange fysiske butikker som rent faktisk tilbyder denne service, men det er en anden sag...

Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
HQjben Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 583
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2007 kl. 11:03
Det kan fås til 12k i 42" her!

PX70

Helt uden at prutte om prisen...


Redigeret af HQjben - 25-Marts-2007 kl. 11:12
Til top
Steen2000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 632
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2007 kl. 11:12
God pris! Især når der tages i betragtning det er udgangsprisen! Er det en butik man kan stole på? Nogen erfaringer. Personligt har jeg dog bestilt hos godpris, og holder mig til det. Gider ikke jagte de sidste 200 kr.
Til top
cyberface Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 18-Februar-2006
Status: Offline
Point: 34
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2007 kl. 11:41

God pris hvis du skal hænge den på væggen ...

Læg lige mærke til teksten

"NB: Leveres uden fod"

Generelt mener jeg at det altid er med at 'rage' så meget med i købet som muligt. På den måde bliver din vare meget mere værd over for den næste i fødekæden.

Selv om du selv vil bruge et vægophæng er det jo ikke sikkert at den du sælger til vil det samme. Derfor er det smart at fx få smidt et std. originalt vægophæng med. Hvis du altså kan huske hvor du lagde det om et år når du står og savler over G11 ...

Til top
HQjben Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 583
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2007 kl. 11:47
Oprindeligt skrevet af cyberface cyberface skrev:

God pris hvis du skal hænge den på væggen ...

Læg lige mærke til teksten

"NB: Leveres uden fod"

Generelt mener jeg at det altid er med at 'rage' så meget med i købet som muligt. På den måde bliver din vare meget mere værd over for den næste i fødekæden.

Selv om du selv vil bruge et vægophæng er det jo ikke sikkert at den du sælger til vil det samme. Derfor er det smart at fx få smidt et std. originalt vægophæng med. Hvis du altså kan huske hvor du lagde det om et år når du står og savler over G11 ...



Når jeg får mit PX70, ryger mit nuværende TV i soveværelset, og sådan fortsætter rokaden ind til både kontor, køkken og badeværelse er fyldt

Så for mig er det underordnet at få en fod med, de fylder alligevel bare i kælder og loftsrum

Og til Steen, de har da E-mærket, så helt skidt kan det da ikke være...


Redigeret af HQjben - 25-Marts-2007 kl. 11:49
Til top
Henrik_s Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Oktober-2006
Sted: Ringsted
Status: Offline
Point: 608
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2007 kl. 12:04
Jeg syntes ikke jeg kan se der mangler at komme en fod med hos god pris.

jeg bor i Ringsted og har prøvet flere gange at forhandle med den lokale pana forhandler for at støtte den, men de vil i give en 5 øre i rabat, det er ellers ærgeligt for det har både 37" og 42" hængende... lige til at tage med hjem 

Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
Til top
Steen2000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 632
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2007 kl. 12:58

Oprindeligt skrevet af Henrik_s Henrik_s skrev:

Jeg syntes ikke jeg kan se der mangler at komme en fod med hos god pris.

jeg bor i Ringsted og har prøvet flere gange at forhandle med den lokale pana forhandler for at støtte den, men de vil i give en 5 øre i rabat, det er ellers ærgeligt for det har både 37" og 42" hængende... lige til at tage med hjem 

Tror nu ikke det er Godpris der henvises til. Det er vist hifishoppen der ike har fod med

Til top
cyberface Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 18-Februar-2006
Status: Offline
Point: 34
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2007 kl. 13:24

Oprindeligt skrevet af HQjben HQjben skrev:

... Og til Steen, de har da E-mærket, så helt skidt kan det da ikke være...

E-mærket betyder i realiteten ikke en klejne. Bortset fra at e-shoppen gerne vil give 3.750 dkk for det hvert år for at stryge nervøse kunder med håret. Der er en stribe formuleringer man skal have helt præcist med på de rigtige steder osv. Disse formuleringer er selvfølgelig tildels bindende men dybest seet er det blot tydeliggørelse af love som man som butik er forpligtet til at overholde alligevel når der er tale om 'fjernsalg.

I min optik er den virkelige 'lakmus-test' om butikken modtager betaling med dankort. Det kræver nemlig at man bliver godkendt af PBS og der bliver man set efter i sømmene!.  Selv om vi var to veletablerede APS'er som stod bag dannelsen af det selskab vi driver e-handel ud fra skulle vi alligevel stille en sekscifret sikkerhed i starten.

Til top
MJ (udmeldt) Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 16-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2917
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2007 kl. 13:41

Foden har en funktionel værdi.... det er lidt svært, at stille TVet fra sig når man flytter rundt på det eller skal have det hængt op.. uden fod.

Jeg bruger min fod til, at sætte TV'et på når det af en eller anden årsag skal ned fra væggen.

Havde stor glæde af foden da jeg skulle have TV'et op og hænge..

Til top
Jeppe H Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 12-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 36
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2007 kl. 15:11
Overvejer at købe 50". Nogen, der ved hvor de har en go pris på det? Er det nødvendigt med fod, når tv'et blir så stort eller er ophæng lige så godt?
Til top
HQjben Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 583
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2007 kl. 15:11
Oprindeligt skrevet af Jeppe H Jeppe H skrev:

Overvejer at købe 50". Nogen, der ved hvor de har en go pris på det? Er det nødvendigt med fod, når tv'et blir så stort eller er ophæng lige så godt?


Jeg har lige fået mail tilbage fra HiFishoppen

Hej

Vi regner med at vi får Panasonic TH-50PX70 hjem i starten af April -
datoen er sat til d.3

Prisen vil blive kr.17499.-

Mvh, Jesper Johansen

______________________________________________

hifishoppen.dk
Ll. Graabrødre Stræde 2 st.t.g.
5000 Odense C
info@hifishoppen.dk
______________________________________________
Medtag venligst al tidligere kommunikation i din besvarelse af min mail.



 skrev:
> Hejsa
>
> Jeg ville høre om i får Panasonic TH PX70 i 50" hjem? Og hvis ja, til
> hvilken pris? Håber meget i kan svare på mit spørgsmål.
>
> Mvh

Ku da lige være man skulle trække den i halen... For det er en sweet pris det dér!
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 2345>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu