|
Hvad har jeg købt? (DT 990) |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Totoronto ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Maj-2006 Sted: Midt-jylland Status: Offline Point: 395 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du stikker fingrene ind under kanten af puden og hiver dem forsigtigt af. At få dem på igen, tager lidt længere tid, og kræver tålmodighed og finmotorik
![]() Redigeret af Totoronto - 07-Februar-2015 kl. 14:09 |
|
![]() |
|
Jegergrim ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2015 Sted: Odense Status: Offline Point: 141 |
Det tog markant længere tid at få dem på igen, tror jeg havde fyldt dem lidt for meget med vat :D
det tykke sorte bag ørepuderne, ovenpå driverne, hvad er det, og kan man fjerne den? Ser umiddelbart limet fast på, men vil helst gerne rengøre ombag ved - tænker på om det vil ændre på lyden at jeg fjerner dem helt rediger: ![]() Redigeret af Jegergrim - 08-Februar-2015 kl. 17:05 |
|
![]() |
|
Totoronto ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Maj-2006 Sted: Midt-jylland Status: Offline Point: 395 |
Det er akustisk filt, som er limet på. Beyerdynamic har tunet lydspredningen/dæmpningen med det, og hvis du fjerner det, lyder din dt990 sikkert noget anderledes bagefter. Det ville jeg personligt lade være med.
|
|
![]() |
|
Jegergrim ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2015 Sted: Odense Status: Offline Point: 141 |
Det vil jeg lade være med så, synes bare det så snavset ud
![]() Skal helt klart erstatte hovedlæderet, det er simpelthen blevet for gammelt, så må jeg se om jeg kan få nogen til at hjælpe mig med at skifte kablet ud |
|
![]() |
|
Her er evt. en kabelguide:
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |