recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvad har jeg købt? (DT 990)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvad har jeg købt? (DT 990)

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Totoronto Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Maj-2006
Sted: Midt-jylland
Status: Offline
Point: 395
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Totoronto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2015 kl. 14:09
Du stikker fingrene ind under kanten af puden og hiver dem forsigtigt af. At få dem på igen, tager lidt længere tid, og kræver tålmodighed og finmotorikBig smile.

Redigeret af Totoronto - 07-Februar-2015 kl. 14:09
Til top
Jegergrim Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-Januar-2015
Sted: Odense
Point: 141
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jegergrim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2015 kl. 16:29
Det tog markant længere tid at få dem på igen, tror jeg havde fyldt dem lidt for meget med vat :D
det tykke sorte bag ørepuderne, ovenpå driverne, hvad er det, og kan man fjerne den? Ser umiddelbart limet fast på, men vil helst gerne rengøre ombag ved - tænker på om det vil ændre på lyden at jeg fjerner dem helt

rediger:

Redigeret af Jegergrim - 08-Februar-2015 kl. 17:05
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Totoronto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2015 kl. 18:30
Det er akustisk filt, som er limet på. Beyerdynamic har tunet lydspredningen/dæmpningen med det, og hvis du fjerner det, lyder din dt990 sikkert noget anderledes bagefter. Det ville jeg personligt lade være med.
Til top
Jegergrim Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-Januar-2015
Sted: Odense
Point: 141
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jegergrim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2015 kl. 19:55
Det vil jeg lade være med så, synes bare det så snavset ud
Skal helt klart erstatte hovedlæderet, det er simpelthen blevet for gammelt, så må jeg se om jeg kan få nogen til at hjælpe mig med at skifte kablet ud
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Totoronto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2015 kl. 20:52
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu