|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
TR-DK ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Maj-2008 Sted: Germany Status: Offline Point: 138 |
![]() Sendt: 21-Juli-2008 kl. 21:41 |
Har en D-Link DIR 655 men behov for en "tingest" ved min fortsærker (har ikke WLAN men kun LAN). Denne "tingest" skal så forbindes til min fortsærker og via WLAN så til min DIR-655.
Hedder det en Wireless N Access Point? Eller hvad kaldes sådan en "tingest" den? THX ![]() |
|
![]() |
|
Muele ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 747 |
![]() |
Du skriver en smule kryptisk, men jeg gætter på at det er sådan e´n her du søger: http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=45826&sea rchArea=products&Soegeord=WET54G De kalder det en wireless ethernet bridge. mvh Mogens |
|
![]() |
|
TR-DK ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Maj-2008 Sted: Germany Status: Offline Point: 138 |
![]() |
YES
![]() ![]() |
|
![]() |
|
bhaagensen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 134 |
![]() |
TR-DK, har du ikke en Squeezebox, eller forvæksler jeg dig med en anden. Anyway, den kan det, og henvises til som "wireless bridge".
|
|
![]() |
|
![]() |
Det har du delvist ret i ![]() "Tingesten" skal bruges til en Pioneer SC-LX90 som "kun" har LAN og ikke WLAN indbygget |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |