|
Hvad kan et Panasonic TX-P50ST50Y sælges for |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Naim ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-December-2004 Status: Offline Point: 428 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-December-2016 kl. 15:43 |
Da jeg nok køber nyt fjernsyn snart ville jeg høre hvad i mener jeg kan få for det?Det er fra 2012 og der er lidt burn in, men man skal kigge godt efter synes jeg.
|
|
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ikke mere end en tusse.
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7254 |
Burnin må regnes som en skade. Så Vurderingen på 1000 er nok ikke helt ved siden af.
Måske er der Ingen købere pga burnin. Alt efter hvor slemt det er. |
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
Hvor står det og hvor slemt burn-in?
|
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
Naim ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-December-2004 Status: Offline Point: 428 |
Det er i Århus. Svært at sige hvor slemt det er, men jeg synes man næsten skal vide hvor det er. Kan måske uploade nogen billeder.
|
|
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 33 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 996 |
Omkring 5000kr vil jeg skyde på
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19844 |
Du joker...... Klaus |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 33 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 996 |
joker højst med nogen tusinde, kostede det ikke 5 fra nyt,,så den rette køber, der er jo et par stykker der gerne vil hande gamle plasma, men tv er lille men ja 800-1500kr folk vil ikke gi noget for de gamle tv selvom mange af dem er akkurat kige så,gode som de nye, men sådan er det bare desværre. Oled tv til 11000kr og 55" imod denne, ja men en fair pris ville være 1200-1400kr måske 2000kr, ved godt du aldrig fårm2 herinde men sælge den til en indin familie der. Han bliver helt sikkert glad for den til 1800kr så har han sparet 10.000kr pg har stort set et ligeså godt billede. Brænder den af så kommer han nok over det de 1800kr er næsten billigere end hvad en forsikring ville koste til et nyt tv.
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7254 |
Bare husk at får man først øje for burnin er det noget der genere hele tiden.
Vi snakker vurdering af en tv med fejl ! |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
![]() Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
Der er mange Panasonic til salg lige for tiden kan jeg se
|
|
![]() |
|
dr_schlemer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1028 |
Har du prøvet at vaske burnin væk med kontrast dvd? Hvad er burnt og hvor?
|
|
Samsung S90D 65” QD-OLED * NAD T577 * NAD C658 * NAD C298 * Sanyo Q60 plus pladespiller * Apple TV4K * Dali Rubicon 6
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |