|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
nogames ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2006 Sted: 8310, Denmark Status: Offline Point: 164 |
![]() Sendt: 31-Maj-2009 kl. 07:57 |
Måske kender i dette tv. Nok det bedste LCD tv man kunne få for 4 år siden. Pris den gang 32.000. (se link nederst i info)
Nu er det blevet tid til at skifte det og jeg overvejer om jeg gider sælge det eller skal forære det til en eller anden i familien. Jeg har bare ingen fornemmelse af, hvad jeg kan få for det. Der er jo sket meget siden. Det har stadig et rigtigt godt billede, men det har mange af de nye i dag jo også ![]() Har du en ide, hvad sådan noget kan gå for? Jeg sælger det ikke her og du kan ikke komme med et bud på det (endnu). Jeg skal blot have en fornemmelse for, om jeg gider sælge det. Mange tak. PS. Har købt Philips 42PFL9803H/10 ![]() |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7255 |
![]() |
hvis du er heldig så 2500.- uanset nyprisen så er der jo sket meget på tv market.
|
|
![]() |
|
nogames ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2006 Sted: 8310, Denmark Status: Offline Point: 164 |
![]() |
Ja, det er også det jeg er bange for |
|
![]() |
|
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
![]() |
Hvis du sælger den i den blå avis, kan du sikkert få 3500-4000 for den. Husk at skrive før prisen i annoncen, den er meget vigtig, især når tv'et har været så dyrt for nyt.
|
|
![]() |
|
Datamax ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 402 |
![]() |
Rent prismæssigt, kan man vel ikke få noget bedre under 4-4,5k idag så prisen burde vel ligge på min 3500kr, mere er nok om du overhoved kan finde en køber til et sådan tv, det tror jeg nu nok du vil kunne 3,5-4k i den blå så skulle du nok kunne få afsat tvet, ellers må du jo smide det i den blå til en pris du anser værende den du ønsker kontra overlade det til familien.
|
|
CASH IS KING
3840x2160"2:2"3:3 |
|
![]() |
|
truehorses ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 107 |
![]() |
Svært svært... mange vil jo nok vælge et nyt tv....i den prisgruppe og 4 år gør altså meget ved det tekniske....
|
|
truehorses
LG50PS7000 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |