|
Hvad kan man få for en Boxer box |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
antilles ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2009 Sted: BallerupDenmark Status: Offline Point: 389 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Juli-2012 kl. 15:15 |
Hej,
Jeg har lige fået gravet Yousee ned i haven, så nu er Boxer smidt på porten! Derfor vil jeg gerne sælge min Triax T-HD 409 VA inkl 500GB harddisk. Det er jo kun DVB-T1, men med MPEG4. Inden jeg smider den på køb/salg, vil jeg høre hvad i tror jeg kan få for den? Den fejler ikke noget, dog har fjernbetjeningen et par knapper hvor teksten er slidt af. Mvh, Martin
|
|
![]() |
|
tashda ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-November-2011 Status: Offline Point: 55 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
de går fra alt mellem 500 til 1000 kroner.. et realistisk bud ville være 7-800 kroner, da det jo er en PVR boks..
|
|
![]() |
|
antilles ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2009 Sted: BallerupDenmark Status: Offline Point: 389 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Takker. Jeg fik et bud på 200 kr. som jeg pænt har sagt nej til. Jeg sælger til 600. kr - det må være fair når der følger en 500GB HD med.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |