recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvad kom der i din postkasse, snik snak tilladt 2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvad kom der i din postkasse, snik snak tilladt 2

 Besvar Besvar Side  <1 117118119120121 262>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24653
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2013 kl. 10:47
Oprindeligt skrevet af jvks jvks skrev:

Ser spændende ud, lad os høre din vurdering når du har taget den brug.

+1. Lyder spændende.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
jvks Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 248
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jvks Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2013 kl. 09:35
Ser spændende ud, lad os høre din vurdering når du har taget den brug.
Samsung 55" UE F8005, Yamaha A1020,SamsungSMT-H3106, B&W MT-20.PS3 og Panasonic DMR730





Til top
Moerkbak Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 10-Februar-2010
Sted: Nordjylland
Status: Offline
Point: 348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Moerkbak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2013 kl. 08:30
Panasonic DMR-BCT735EG send dag til dag fra amazon.de samlet pris inkl fragt €592.00

Tysk effiktivitet, såvidt jeg har forstået er den ikke engang officielt til salg endnu :o

http://www.panasonic.de/html/de_DE/Produkte/Blu-ray/Blu-ray+Disc-Recorder/DMR-BCT735/%C3%9Cbersicht/12803835/index.html


Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2013 kl. 19:53
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:


Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Fra Amazon.uk i dag, med DK undertekster. Digitally remastered and fully restored. Kun £7.50



Den tar jeg, glæder mig til gensynet Big smile


Godt valg. Den ser flot ud, og med DTS HD MA 7.1 - jeg har kun 5.0, men det lyder godt.


Kan huske jeg så den i biffen, det var det vildeste gys man kunne se dengang :-)

Og jeg har også kun 5.1, så dog en sub...

Redigeret af Kampus - 20-August-2013 kl. 19:55
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6640
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2013 kl. 19:10
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:


Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Fra Amazon.uk i dag, med DK undertekster. Digitally remastered and fully restored. Kun £7.50



Den tar jeg, glæder mig til gensynet Big smile


Godt valg. Den ser flot ud, og med DTS HD MA 7.1 - jeg har kun 5.0, men det lyder godt.

Venlig hilsen
KB
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2013 kl. 16:24
Og jeg fik da forresten denne ind ad døren i dag:Tongue




B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2013 kl. 16:00
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Hvad med Olympos Has Fallen, er der DK tekster? Release på mandag

Den kan absolut anbefales, se evt Jetex og min anmeldelse af filmen, men jeg ved ikke om der er danske subsTongue


Redigeret af Hother - 20-August-2013 kl. 16:03
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
veyron Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 682
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér veyron Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2013 kl. 15:44
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af veyron veyron skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af veyron veyron skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

8 dage fra afsendelse til modtaget fra Amazon.com. 197kr leveret. Og er bekræftet med DK tekst. Sendt over Tyskland, så ingen risiko for ekstra udgifter.Big smile Den har et sindssygt flot billede. 
Lyder bare godt, men øhh, hvor er min??
Vælger dog standard shipment, ved ikke om du vælger en hurtigere metode?
Din kommer nok i morgen. Jeg vælger også standard shipping. Det er den billigste, men plejer at komme rimelig hurtigt.
Jamen, det håber vi da så på Smile
 
Hvad så, kom den i dag?Smile
 
HBO serien Strike Back, er det en du kender? Den har nemlig også Dansk tekst på, de første to sæsoner i US.
 

Fik så Strike Back fra Amazon.com i dag. Lidt sjovt at der i Banshee boxen medfølger en dvd med Strike Back, og Strike Back boxen indeholder en dvd med Banshee Smile
De mener nok det er nogenlunde samme målgruppe, hvilket sikkert ikke er helt ved siden af Smile
Pioneer KRP-600A(ISF-by Otto)

Oppo BDP-83 (reg.free.)

Supra HDMI
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2013 kl. 14:20
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Glemte helt, har fået sådan en med hjælpemotor LOL

PUCH el-cykel - stel 50 cm

Også mig - bare en Winther. Det er stærkt vanedannende med så meget medvind. Tongue


Kunne ikke stå for prisen i Bilka for to uger siden: 5495 kr. Og så er den helt i aluminium med rustfrie stålskruer og Kevlar dæk. Motorerne skulle være de samme uanset cykelmærke. Og ja, især med alle de bakker vi har, er det dejligt Tongue
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2013 kl. 14:18
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Fra Amazon.uk i dag, med DK undertekster. Digitally remastered and fully restored. Kun £7.50



Den tar jeg, glæder mig til gensynet Big smile
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6640
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2013 kl. 14:10
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Glemte helt, har fået sådan en med hjælpemotor LOL

PUCH el-cykel - stel 50 cm

Også mig - bare en Winther. Det er stærkt vanedannende med så meget medvind. Tongue

Venlig hilsen
KB
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6640
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2013 kl. 14:09
Fra Amazon.uk i dag, med DK undertekster. Digitally remastered and fully restored. Kun £7.50


Venlig hilsen
KB
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 117118119120121 262>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu