|
Hvad kom der i din postkasse, snik snak tilladt 2 |
Besvar | Side <1 259260261262> |
Forfatter | ||||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
For ikke at få for mange beskeder, som folk får ondt i bag af Har ikke set filmen endnu, men checket den i fuldt dagslys. og når man kan se hvad der sker i de mørke scener, må det være rigtigt godt, når filmen ses i mørke
|
||||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24783 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Nåh derfor. Ja, der er nogen, som hurtigt får ondt i røven.
|
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
BowieCool
Guld medlem Oprettet: 09-Januar-2007 Status: Offline Point: 1134 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Har lige hentet en 50" Panasonic VT50 skærm til soveværelset 😎
|
||||
Sony VPL-HW55ES - Screen Excellence Enlightor 4K 124" - Marantz SR 8002 - JBL PRO 3677 (front), 8320 (back), 4645C (sub)
Effekt: the t.amp TA2400 MK-X (sub) - Panasonic DMP-BDT310 |
||||
TBC1
Guld medlem Oprettet: 19-Februar-2009 Status: Offline Point: 2006 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Fragtmanden var lige forbi i dag, med to nye skærme til kærestens og min egen PC. ...Pænt af ham!
Med et par demomodeller til 1021 € inkl. forsendelse, blev tiden endelig opportun til at få udvidet skrivebordets real-estate fra 27" og 1080p til 43" og 4K Man bliver jo ældre, så man er vel nødt til at beskytte sine øjne, ikke sandt? Redigeret af TBC1 - 24-Maj-2017 kl. 07:46 |
||||
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Er det rent faktisk 43" monitors eller er det TV?
|
||||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24783 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
En enkelt 4K film, som jeg fik lov til, at købe i Elgiganten for en hund.
|
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Go film og go pris
|
||||
BlueFox
Guld medlem Oprettet: 17-December-2015 Sted: København Status: Offline Point: 553 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Modtog Olsen Banden Boks i dag fra CDON, men desværre er flip holderne knækket i akslerne.
Den var kun indpakket i en boblekuvert, og har været forsvundet hos PostNord.
Nogen der har erfaringer med CDON's kundeservice på det punkt? (Har udfyldt formular) |
||||
mvh
MichaelS Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33 |
||||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Uh, den er ikke helt god. Jeg har været ude for det, et par gange. Og hvergang skulle have pakken tilbage, og så kan du få en ny. Kan være at det er ændret. Det er lidt over et år, siden at det er sket sidste gang. |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
BlueFox
Guld medlem Oprettet: 17-December-2015 Sted: København Status: Offline Point: 553 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Problemet ligger i at returportoen nok kommer ret højt op i pris, 220 kr hvis den skal til Sverige, hvor den jo kommer fra. Mon jeg skal betale det? Boksen kostede 299,- plus for 29 kr dårlig indpakning. |
||||
mvh
MichaelS Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33 |
||||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Du får en retur endelig, som du kan bruge. |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
azrael
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1692 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Du har da gratis retur til CDON. Og hvis du validerer dine kontaktdata (navn, adresse, CPR nummer) med dem, så sender de også gerne en ny version før de har modtaget den gamle. Desværre kan jeg ikke helt huske, hvordan man får valideret kontaktdata. Det er adskillige år siden, at jeg gjorde det, og det var fordi jeg hyppigt fik defekte ting fra dem. |
||||
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
||||
Besvar | Side <1 259260261262> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |