|
Hvad kom der i din postkasse, snik snak tilladt 2 |
Besvar ![]() |
Side <12345 262> |
Forfatter | |||
PF ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-December-2008 Status: Offline Point: 485 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Jeg fik lidt godt fra ibsen2 i dag med posten :)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() FF 1+2 er dog ikke i papæske ;)
|
|||
![]() |
|||
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6282 |
||
Glæd dig , Batman Begins først , og The Dark Knight lige efter , de er bare gode
![]() MVH
|
|||
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|||
![]() |
|||
PF ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-December-2008 Status: Offline Point: 485 |
||
The Patriot er godt nok ikke EE, jeg tog bare et tilfældigt billede
![]() |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
![]() |
|||
![]() |
|||
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6282 |
||
Har lige set efter , min er som på billedet , Extended cut , heldigvis ![]() MVH
Redigeret af hopgreve - 08-Juni-2012 kl. 19:38 |
|||
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
![]() |
|||
![]() |
|||
ARTISTEN ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 468 |
||
Hej
![]() |
|||
Hjemmebio er fedt:Pioneer SC-LX87,buttkicker,dali blue 6006, OPPO 95,QED kabel og JBL N24 i bag.
|
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24783 |
||
Mine tidligere avatars, der er gået 4-6 uger. Så det kan godt tage lidt tid. |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
PNS ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-Juni-2012 Status: Offline Point: 12 |
||
Hej Flemming.
Den kan optage 2 forskellige kanaler samtidigt, men jeg kan IKKE optage 1 kanal og så se en anden på den. Jeg har ikke behovet da jeg har koblet den til Stofa og ikke på Terristerial. Jeg er meget glad for den for den laver nogle perfekte optagelser, er meget nem at bruge og indstille og alt det ekstra man kan med den over nettet er også godt. Når det så er sagt må jeg erkende det IKKE er en SONY. Alt det som er en selvfølge i min gamle SONY findes enten ikke eller også skal det instilles manuelt på min nye LG. Feks hvis jeg vil lave en optagelse fra Guiden og så lige lægge ekstra 10 minnutter til i slutningen af optagelsen, foregår manuelt. Når det tiden er rettet manuelt forsvinder selve programnavnet jeg optager og bliver erstattet af den kanal og tidspunkt jeg optager på. Mvh Pns
|
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24783 |
||
Tak for oplysningen. Jeg håber hvert år, at Sony eller Panasonic, kommer med sådan en maskine. De har altså lige været lidt bedre, end de andre med HDD i sin tid. Men det kommer nok ikke til at ske. Så jeg må nok nøjes med en af de andre, desværre.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
||
Yeah, den er også EE nu da jeg har undersøgt den nærmere :)
|
|||
![]() |
|||
Guests ![]() Gæst ![]() |
||
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 262> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |