Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
clausols1
Guld medlem
Oprettet: 18-September-2007
Sted: Hedehusene
Status: Offline
Point: 791
|
Sendt: 02-Juni-2012 kl. 04:18 |
|
![Til top Til top](/forum_images/back_to_top.png) |
Stromgren
Super bruger
Oprettet: 25-Januar-2010
Sted: Valby København
Point: 275
|
Sendt: 02-Juni-2012 kl. 12:07 |
|
Panasonic TX-P50G30Y Marantz sr7005 receiver Nad t557 Bluray Dali Lektor 6 fronter Dali Lektor Lcr Center gale 3060 Bipolar Bag
|
Guests
Gæst
|
Sendt: 02-Juni-2012 kl. 14:13 |
Når jeg er på jagt efter nye film, så har jeg en "rute" der går forbi fire forskellige blockbustere hvor jeg leder efter disse billige blu-ray film. Man kan spare mange penge på at købe brugt, men alle de åndsvage klistermærker er irriterende. Men med noget mineral terpentin så kan man fjerne dem ![Big smile Big smile](smileys/smiley4.gif)
Jeg har været i Waves idag og har købt disse:
Disse tre blu-ray film for 140kr + 10% fra blockbuster. Der var også mange andre film til blandt andet 30kr. Men der var ikke noget for mig ![Smile Smile](smileys/smiley1.gif)
Samtidig var jeg også i Stereo Studio og fik denne med hjem:
100kr ![Smile Smile](smileys/smiley1.gif)
|
BlackAce
Guld medlem
Oprettet: 19-Juni-2008
Sted: København
Point: 760
|
Sendt: 03-Juni-2012 kl. 17:15 |
|
655 Blu-Ray film 36 PS3 spil 7 PS4 spil Samsung UE-55D8005 Samsung LE-40F86BD (sovevær.) Samsung DVD-HR750 160GB Sony PS3 Slim 120GB Sony PS4 1TB OnePlace tvbox HDTV-BOX C9000 serien C
|
Bruger udmeldt 43
--
Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
|
Sendt: 03-Juni-2012 kl. 17:30 |
|
Bruger udmeldt 43
--
|
Sendt: 03-Juni-2012 kl. 17:32 |
MrCeecar skrev:
Når jeg er på jagt efter nye film, så har jeg en "rute" der går forbi fire forskellige blockbustere hvor jeg leder efter disse billige blu-ray film. Man kan spare mange penge på at købe brugt, men alle de åndsvage klistermærker er irriterende. Men med noget mineral terpentin så kan man fjerne dem
|
Godt det samme der kun er een BB her, ellers blev jeg da hurtigt fattig
Har altid brugt lampeolie til klistermærker, men måske er terpentin bedre til papir uden at fjerne "malingen" ![Tongue Tongue](http://forum.recordere.dk/smileys/smiley17.gif)
|
veyron
Guld medlem
Oprettet: 23-Oktober-2007
Sted: Denmark
Point: 682
|
Sendt: 05-Juni-2012 kl. 11:19 |
Hother skrev:
veyron skrev:
Lige en enkelt fra Planetaxel til 186,-
Filmen skulle være lidt for meget sugar-daddy-US-sweet, men scenerne med luftslagene skulle være helt i top, dog låst til region A.
|
Uhhhhh.. den ville jeg så gerne have, og filmen kunne få mig til at ofre et regionsfrit kit.
Historien er nok så som så, men billede og lyd skulle være brilliant ![Tongue Tongue](http://forum.recordere.dk/smileys/smiley17.gif) |
Hej John, da den har premiere til sommer i Europa, er der vist slet ingen tvivl om at den nok skal komme på region B på blå ![Wink Wink](smileys/smiley2.gif) Har stadig nydt Fighter Pilot et par gange, på din anbefaling, tak for det ![Smile Smile](smileys/smiley1.gif)
|
Pioneer KRP-600A(ISF-by Otto)
Oppo BDP-83 (reg.free.)
Supra HDMI
|
veyron
Guld medlem
Oprettet: 23-Oktober-2007
Point: 682
|
Sendt: 05-Juni-2012 kl. 11:23 |
Der røg lige et par af de gamle i kurven hos Planetaxel igen, til 52,- for Ransom, og Total Recall til 74,-, og så fri fragt
|
Pioneer KRP-600A(ISF-by Otto)
Oppo BDP-83 (reg.free.)
Supra HDMI
|
Hother
Platin medlem
hummelmose
Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
|
Sendt: 05-Juni-2012 kl. 11:33 |
veyron skrev:
Hother skrev:
veyron skrev:
Lige en enkelt fra Planetaxel til 186,-
Filmen skulle være lidt for meget sugar-daddy-US-sweet, men scenerne med luftslagene skulle være helt i top, dog låst til region A.
|
Uhhhhh.. den ville jeg så gerne have, og filmen kunne få mig til at ofre et regionsfrit kit.
Historien er nok så som så, men billede og lyd skulle være brilliant ![Tongue Tongue](http://forum.recordere.dk/smileys/smiley17.gif) |
Hej John, da den har premiere til sommer i Europa, er der vist slet ingen tvivl om at den nok skal komme på region B på blå ![Wink Wink](smileys/smiley2.gif)
Har stadig nydt Fighter Pilot et par gange, på din anbefaling, tak for det ![Smile Smile](smileys/smiley1.gif) |
Det håber jeg bare så meget på. Takker for tilbagemeldingen
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
Guests
Gæst
|
Sendt: 05-Juni-2012 kl. 14:22 |
Kampus skrev:
MrCeecar skrev:
Når jeg er på jagt efter nye film, så har jeg en "rute" der går forbi fire forskellige blockbustere hvor jeg leder efter disse billige blu-ray film. Man kan spare mange penge på at købe brugt, men alle de åndsvage klistermærker er irriterende. Men med noget mineral terpentin så kan man fjerne dem
|
Godt det samme der kun er een BB her, ellers blev jeg da hurtigt fattig
Har altid brugt lampeolie til klistermærker, men måske er terpentin bedre til papir uden at fjerne "malingen" ![Tongue Tongue](http://forum.recordere.dk/smileys/smiley17.gif) |
Terpentin fjerner også noget farve af "malingen" men teksten kan stadig læses. ![Big smile Big smile](smileys/smiley4.gif)
|
Flemming Larsen
Platin medlem
Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Point: 24783
|
Sendt: 05-Juni-2012 kl. 19:14 |
Nå, men jeg tager lige chancen, og bestiller denne boks fra Amazon.UK. Den kommer samme dag i Sverige, og gør nok det samme i DK. Og i forhold til de foregående Bond udgivelser, så har de alle haft DK tekst på fra UK. Og så koster den lige det halve, i forhold til sverige. Danmark bliver nok ikke bedre.
|
Mvh Flemming Larsen
|
Bruger udmeldt 43
--
|
Sendt: 05-Juni-2012 kl. 19:36 |
flemming larsen skrev:
Nå, men jeg tager lige chancen, og bestiller denne boks fra Amazon.UK. Den kommer samme dag i Sverige, og gør nok det samme i DK. Og i forhold til de foregående Bond udgivelser, så har de alle haft DK tekst på fra UK. Og så koster den lige det halve, i forhold til sverige. Danmark bliver nok ikke bedre.
|
Hvad! Den bestilte jeg da i vinters
|