|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Klonny ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() Sendt: 12-Oktober-2005 kl. 15:01 |
Jeg har et spørgsmål til alle der har en smule forstand på hjemmebiografer. Jeg har længe gået og tænkt på hvad det hele vil koste ( Projektor, lærred(måske?), Surround sound osv.) tilsammen. Jeg har ikke det største behov. |
|
Mikkel.
|
|
![]() |
|
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
Det er jo fuldstændigt umuligt at svare på. Og for at bevise den
påstand er
her
en der har fået hjemmebio for 0 kr. Og
her
her kan du se en lang tråd om hvad folk har givet for deres anlæg.
Sæt dig i stedet ned og find ud af hvad du vil/kan ofre. Og overvej at købe brugt. Jeg går selv og overvejer noget nyt og og incl et tv (pladsforholdene udelukker desværre projektor) kommer jeg næppe under 50 kg. |
|
![]() |
|
Klonny ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() |
Jeg havde tænkt på 10- 15 tusind? Er det normalt ?? |
|
Mikkel.
|
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Hej Klonny
Lad os prøve:
I alt 15.000,- Så er det ikke prangende, men ok kvalitet. Der blev ikke råd til et projektor ophæng og mørklægningsgardiner (rummet skal være helt mørkt) så der må du sy og snedkerere selv Nå ja, og det er selvfølgelig sikkert blot et blandt sikkert tusind forslag du kunne bruge. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Hej Klonny Projektoren kunne også være NEC HT410 til ca. 7500,- ... det er også en fin projektor til hjemmebio. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
![]() |
Mange tak for svar :) Jeg har nu taget det op til overvejelse
|
|
Mikkel.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |