|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
lunge ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 427 |
![]() Sendt: 01-Oktober-2005 kl. 16:42 |
Jeg vil gerne have lidt hjælp til at blive klogere på hvad en HTPC er.
1. Betyder det at man laver sin pc om til en slags harddiskrecorder? 2. Hvis man ellers har en pc med lidt saft og kraft i, er alt hvad der kræves så et egnet tv-capture kort? 3. Hvordan ser man om ens bundkort er egnet til det. Mit er et Asus A7V600-X Kan det bruges og har det de features der skal til for at kunne tænde pc'en fra slukket tilstand? På forhånd tak. ![]() |
|
Venlig hilsen
Jan |
|
![]() |
|
Helmø ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 303 |
![]() |
1. I bund og grund - ja 2. Ja - det vil være at foretrække hvis det har MPEG-2 encoding - så slipper din processor for at gøre alt arbejdet. 3. Alle bundkort kan bruges som HTPC - hvis det er af nyere dato (1-2 år gammelt) så kan det sikkert også vækkes fra dvale tilstand |
|
![]() |
|
lunge ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 427 |
![]() |
Jamen det lyder da godt.
Tak for det. Mit bundkort er af nyere dato, men er det mon nyt nok ![]() Det er jeg stadig i tvivl om. ![]() Redigeret af lunge |
|
Venlig hilsen
Jan |
|
![]() |
|
HTPC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 629 |
![]() |
Køb kun TV-tunerkort og grafikkort der er på denne liste:
http://www.microsoft.com/windowsxp/mediacenter/partners/dfw/ partnerlisting.mspx |
|
![]() |
|
Helmø ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 303 |
![]() |
Prøv at se denne tråd i forumet: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=6700&K W=dvale |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |