|
Hvad kunne dette være et tegn på? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lad være med at piv.. Min allerførste HDD, det var en 80MB Seagte SCSI harddiske, som jeg skulle have til min Atari computer. Den kostede.... (hold på hat og briller). 3400,- i løs vægt, uden bærepose osv.. Meeen, det er altså også helt tilbage i slut firserne
![]() |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
Jeg investerede for 1.000 kr. i disketter (100 stk.) da jeg købte min første Macintosh LC med 4 MB ram og 40 MB harddisk.
Senere smed jeg 4.000 kr. for en brugt laserprinter i 300x300 dpi, der printede 2 sider i timen fra PageMaker hvis der var meget grafik ![]() Samt 4.000 kr. for en håndscanner med 256 gråtoner. Men det var nogle andre tider den gang. I dag bliver folk sure hvis tablet'en tager mere end 10 sek for at loade en side.
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
Hehehe, ja, mit første elektronik / computer agtige indkøb, bortset fra en elektrisk skrive maskine, var en bærbar computer i 1996 eller deromkring. Kostede ca. 30.000,- og specifikationerne kan jeg ikke rigtigt huske, men hvis jeg husker rigtigt, havde den vistnok 4 GB harddisk. Det ser ikke ud til at jeg har købskvittteringen på den længere, men jeg kan huske at jeg købte den i Computercity i København, betalte halvdelen kontant (løn fra sommerferiejob) og lånte den anden halvdel i Computercity. Den næste bærbare jeg købte var i 1999 og den har jeg kvitteringen på. Den kostede åbenbart også 30.000,- havde 14,2" skærm, 64 MB ram og 6,4 GB harddisk....
Nå - men det er jo en helt anden historie....
![]() |
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
Megafed ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Februar-2015 Status: Offline Point: 9 |
Fryser maskinen på den måde er det 90% sikkert harddisken. Vil du have et link til en hurtig test, skriv privat.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |