Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
rhsin
Guld medlem
recordere.dk teamet
Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
|
Emne: Hvad lå der under juletræet af Blu Ray Sendt: 24-December-2009 kl. 23:10 |
Jeg fik følgende Blu Ray i julegave 
Michael Buble Caught in the act
Lionel Richie live his greatest hits and more
John Mayer live in los angeles where the light is
Inglourious Bastards
Gran Torino
Terminator Salvation (fik den igår, og damn der er tryk på lyden i den  )
Hvad fik iandre, og hører gerne anbefalinger når i får dem set.
Iøvrigt glædelig jul!!
|
Mvh
René
|
 |
ekelund
Guld medlem
Oprettet: 22-August-2006
Sted: Aalborg Denmark
Point: 1426
|
Sendt: 24-December-2009 kl. 23:24 |
Fik Pulp Fiction så ikke ringe.
Også blev det til 1001 film du skal se før du dør den nye udgave. så der skal til at ses nogle film :)
|
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
|
 |
len61
Guld medlem
Oprettet: 14-Januar-2007
Sted: Ama'r
Point: 1499
|
Sendt: 24-December-2009 kl. 23:25 |
Fik 'Silence of the lamb's' ,lidt middelmådigt transfer (på trods af at et er bd50) men lyden er flot.
og 'Eraser', der er det lige omvendt (men på en bd25 disk).
|
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's
|
 |
Bruger udmeldt 43
--
Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
|
Sendt: 25-December-2009 kl. 00:24 |
Fik lige et eksemplar af Stargate af Roland Emmerich, og med Kurt Russell og James Spader.
|
 |
Asklepios
Guld medlem
Oprettet: 15-September-2007
Sted: Denmark
Point: 4342
|
Sendt: 25-December-2009 kl. 02:54 |
Jeg fik flere CD'er, En hyldest til Sebastian samt DAD The Overmuch Box...
Fik for et par dage siden Jack Johnson, The Concert, der skulle være en CD + en DVD. Men alle eksemplarer er blevet leveret med 2 DVD'er...  Så jeg købte selv Nat og Dag 2, en jazz-samling, dansk af bedste skuffe. Og så blev det jo til lidt penge, så mon ikke der kommer lidt mere til...
Har lige bestilt min egen julegave... En Oppo... Den glæder jeg mig SÅ meget til at modtage!  EDIT: Ja, fik lige set det kun handlede om Blu Ray, men nu fik i det hele! 
Redigeret af Asklepios - 25-December-2009 kl. 02:55
|
De bedste hilsner Simon
B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash)
Atlas Cables
|
 |
MoTiNI
Super bruger
Oprettet: 10-November-2009
Point: 307
|
Sendt: 25-December-2009 kl. 09:13 |
|
|
 |
ghost-the-man
Guld medlem
Oprettet: 26-Oktober-2007
Sted: DK (nordøstfyn)
Point: 1647
|
Sendt: 25-December-2009 kl. 09:30 |
Jeg fik en CD af ungerne med Mark Knopfler Get Lucky ,så nu skal mit Densen stå og varme op i et par timer,så køre det.
|
|
 |
Hother
Platin medlem
hummelmose
Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
|
Sendt: 25-December-2009 kl. 10:58 |
Jeg fik ikke rigtigt noget der relatere sig til AV-, jeg tror sørme, at min familie ikke synes at jeg mangler noget som helst i den henseende  , og jeg havde ikke ønsket mig noget, og de vil formentlig ikke selv kunne finde ud af at købe sådan noget til mig.
Til gengæld kom der er en flaske spansk "Gran Duque Dalba", som i mine øjne og iflg. mine smagsløg er verdens bedste "Brandy-like" nydelse. Egentligt fremstillet til det spanske kongehus, og i den udgave jeg fik flasken, er den kun tilgængelig for offentligheden i et særdeles begrænset omfang, og hjemtaget fra Spanien af en lokal bekendt. Den er både plomberet, forseglet, og mærket med fremstillingsnummer (276)  
Gad vide hvornår jeg nænner at åbne den
Redigeret af Hother - 25-December-2009 kl. 11:13
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
 |
Radiomanden
Platin medlem
Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
|
Sendt: 25-December-2009 kl. 11:55 |
Har kige indkøbt følgende i en HMV butik her i London hvor jeg er i øjeblikket. Terminator Salvation, Sarah Conner Chronicles, Angles and Deamons, Moon, Harry Potter and the Half Blood Prince, Night at the Museum 2, Outlander, The Day The Earth Stood Still.
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
 |
Meegaard
Junior bruger
Oprettet: 01-Januar-2008
Point: 23
|
Sendt: 25-December-2009 kl. 12:22 |
Jeg var skam også heldig, Batman Dark Knight og Begins  Så nu er underholdningen sikret 1. nytårsdag
|
 |
jonaskp
Guld medlem
Oprettet: 20-Juli-2006
Sted: Brønshøj
Point: 2272
|
Sendt: 25-December-2009 kl. 12:42 |
Fik Ice Age 3 og Watchmen - godtnok på DVD for min faster havde lige misforstået det med Blu-ray  . Men så må de jo byttes for et mindre tillægsbeløb. Og så afventer jeg stadig gaver fra svigerfamilien som vi først giver/får idag. Der kunne godt ligge en film eller 2...
|
 |
rhsin
Guld medlem
recordere.dk teamet
Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
|
Sendt: 25-December-2009 kl. 13:18 |
Jeg må sige at man skal ikke starte med at se Celine Dion live at las vegas før man ser de andre musikbluray så er forventningerne høje.....
Jeg fik set noget af michael buble.. den er ok.. men så heller ikke mere.. den virker lidt stiv, også er lyden "kun" i 48khz... hvorfor ikke bruge den kvalitet der nu er til stede.
Så lidt af Lionel richie, men det var sent så den skal jeg lige have i igen.
Men John Mayer live in los angeles er en ualmindelig god koncert (krydret med lidt interview med john mayer), han har egentligt ikke lige været helt min kop the inden, men jeg må erkende at en meget stor del af blu rayen er fuld af godt live musik indspillet i en supergod kvalitet (96khz) der er saft og kraft bag... masser af fylde så den kommer lige over på serveren, til nærmere lytning og sammenligning med celine dion som jeg kvalitetsmæssigt snart kan udenad.
Så indtil nu vil jeg sige 2 musikblurays man ikke kan undvære i hver sin stil er celine dion live in las vegas a new day, også john mayer´s live in los angeles where the light is
|
Mvh
René
|
 |