|
|
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Forfatter | |
Aqaitas ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 272 |
![]() |
Jeg fik Rocky the undesputed collection
![]() |
|
You tried to stab me trough the neck, but you missed butterfingers!
|
|
![]() |
|
smiletime ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 252 |
![]() |
Mine forældre tog mig åbenbart ikke seriøst, da jeg havde skrevet 6 bluray film på min ønske liste, da jeg er begyndt at gå meget op i at samle på det. Det endte med at de kun købte et skærebræt og en PS3 controller som stod på min ønskelist, og så nogle dyre skåle fra Eva Trio, som jeg ikke ønskede mig
![]() ![]() Men jeg fik da Hangover og I Love You, Man på blurau af mine 2 søskende heldigvis ![]() |
|
Min studiebiograf http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=62141&KW=smiletime
|
|
![]() |
|
Hr. Dam ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
![]() |
jeg fik 2 stk Transformers2 :-(
Men så bliver den ene bare byttet til noget andet. Måske G.I Joe
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |