|
|
Besvar ![]() |
Side <1 3456> |
Forfatter | |
khansen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 637 |
![]() |
hej, Super med det indlæg omkring 545'eren - hvad niveau er støjen på? kan du høre den fra din sofa? Vil tro er det må være samme støj-niveau på 540'eren og 545'eren? |
|
![]() |
|
Johnny37 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 185 |
![]() |
Tillykke med maskinen :-) Hvor har du købt den? Skal selv finde en 940 |
|
![]() |
|
Studsgaard ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 187 |
![]() |
Til Johnny37: Jeg har købt maskinen hos hifi-laget.dk. Det er min overbevisning, at Pioneer er en stabil optager. Og jeg er overbevist om at den kommer til at lever op til mine forventninger. Det er ikke fordi den larmer meget. Men alligevel så er den ikke lydløs. Min pioneer står på et bord og den ville nok sige mindre hvis den stod i et rack møbel. Der sidder en lille blæser bag på maskinen og mit gæt er at den er synderen. Men mon ikke de funktioner samt blueray er standard om 2 år. Før får jeg nok ikke lov at bruge penge igen :-). Hvis i har nogle spørgsmål til maskinen, vil jeg forsøge at besvare dem efter bedste evne. Mvh Redigeret af Studsgaard - 19-Oktober-2006 kl. 19:59 |
|
![]() |
|
JMK1 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
Mht "larmen" - kan du beskrive niveauet a la "desktop" eller "labtop"? Guide+ virker jo ikke i DK - hvordan klarer den dansk EPG iøvrigt? Har du testet DVB-T - hvad er dit indtryk? |
|
![]() |
|
khansen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 637 |
![]() |
Hejsa, har du fået testet 545 HX'eren yderligere? Er der egentlig forskel på en 545HX og 545HX-S??? |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Nej, det er samme model. S = Silver /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
Claus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 187 |
![]() |
Hvordan er modtageren at bruge m.h.t. programering via EPG.
|
|
![]() |
|
Johnny37 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 185 |
![]() |
Hvordan har de nye Pioneer modeller det med MP3 på harddisken? Vil gerne overføre min mp3 musik over i harddiskoptageren, så jeg han et musik bibliotek der |
|
Pioneer 507XD - Sony STR-DB930 - Dali Evidence870 -
|
|
![]() |
|
JMK1 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
Har dd. set at Fona fra 22/10 sælger Pioneer 545 HX-S til 4.499,- http://livepaper.dk/license/livepapers/fgroup/nyheder/local/ pdf.pdf Både tekst og billede i annoncen viser at der er tale om 545HX-S, men jeg mistænker at de i virkeligheden mener 545H-S, som på deres website Redigeret af JMK1 - 23-Oktober-2006 kl. 13:33 |
|
![]() |
|
Ulrikwich ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 967 |
![]() |
Hvis man kan få HX-S til den pris i Fona ses vi da vist i Fona i morgen hva??? Det må sgu da være en fejl, men jeg tror desværre for Fona de er nødssaget til at sælge den til den pris. Det skal fra forbrugerens side bare ikke virke som om man er i ond tro, da det jo kun er en opfordring til at gøre tilbud. Bah alt det juridiske mumbo jumbo, men skal helt sikkert ned og kigge i morge!!!
/Ulrik |
|
![]() |
|
Shades ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1 |
![]() |
Så har jeg lige været en tur nede i Fona (i Aalborg centrum) hvor de havde et fint skilt med navnet 545HX-S stående ovenpå en 545H-S. Jeg gjorde ekspedienten opmærksom på at det ikke helt var et korrekt match, og at jeg gerne ville købe en 545HX-S til de 4499 som annonceret og efter lidt standardiseret forvirring bestilte han en til mig da det ikke var noget de havde på lager. Jeg kunne dog desværre ikke få lov til at forudbetale.
|
|
![]() |
|
![]() |
Har også været forbi Fona, der trækker i land : "det er en fejl i skiltningen" og "pioneer har sendt det forkerte billede". Forventeligt, desværre. Nogen ide om hvordan man kan vride armen om på dem?
Redigeret af JMK1 - 24-Oktober-2006 kl. 10:10 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 3456> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |