|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
ZackGem ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 842 |
![]() |
Ok, det virker da til der er lidt interesse omkring den. Men hvis nogle har mod på det, håber jeg vi kan få et tilbud på et antal. |
|
![]() |
|
Urte ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 491 |
![]() |
jeg synes i skal kigge på den her, kommer også i en amerikansk model. Den kan bare mere!
|
|
Onkyo TX-SR706 , Sony 46W4500,Tvix6500,QNAP 219,PS3,Jamo S606 HCS3,jamo 300
|
|
![]() |
|
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
US pris? Så'n ca.
|
|
![]() |
|
Urte ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 491 |
![]() |
USD1000 vejledene, så måske 800usd
|
|
Onkyo TX-SR706 , Sony 46W4500,Tvix6500,QNAP 219,PS3,Jamo S606 HCS3,jamo 300
|
|
![]() |
|
Kimbo ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-April-2005 Status: Offline Point: 118 |
![]() |
Jeg synes godt nok det er sært at man i pressemeddelelse allerede fortæller, at der er en ny model påvej: The BDP-LX70 will be commercially available in June. In the near future, Pioneer is planning to introduce a HD Audio Bitstream output player to replace this model. Det fortæller måske lidt om hvor presset markedet er for at komme først.. |
|
![]() |
|
Corax ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 351 |
![]() |
Jeg vil siger at hvis prisen kommer under 6000 kr. så har et fælleskøb på DMP-BD10A min interesse.
Hvis det var en kombiafspiller havde det været en anden sag. |
|
![]() |
|
Chewiedk ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
![]() |
6998.- hos NB Radio kan den presses til..
|
|
![]() |
|
mial ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 174 |
![]() |
Og den samme pris hos geco.dk http://www.geco.dk/product.asp?product=1104&page=1 Er det ikke hensigtsmæssigt at 'tage lidt pulsen' på et fælleskøb af en blue-ray eller kombi blue-ray/hd-dvd afspiller ?
|
|
![]() |
|
mial ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 174 |
![]() |
Mens vi overvejer og analyserer mulighederne på blue-ray/hd-dvd markedet, så har andre en anden mening om 'sagen' : |
|
![]() |
|
jonasag ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 86 |
![]() |
Jeg er også med på DMP-BD10A eller Pioneer givet at prisen max ligger på 6000.
|
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Det udelukker ihvertfald Pioneer (Deres blu-ray er en highend model til 14-15.000 kr) /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8643 |
![]() |
Katzenberg har dog siden skiftet mening ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |