recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvad med LED ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvad med LED ?

Besvar Besvar Side  <1 789
Forfatter
Besked
mikp Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 14-Juli-2010
Status: Offline
Point: 13
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2010 kl. 17:18
Oprindeligt skrevet af mikp mikp skrev:

At folk er efter Philips fordi de er de eneste der har "set lyset" (punkt intended!!! Wink) er også mærkværdigt...

Du mener janteloven ;-) Og jeg siger jo ikke JA, men NEJ til miniguroer og deres lille verden ;-)

Hvis jeg alligevel skulle slukke for det, så havde jeg nok IKKE købt et tv med Ambilight,

Jeg tror det er lidt misforstået her, medmindre man er studerende og kun har råd til de billige modeller - der er Ambilight på alle mellem og top modeller, det er gratis med, jeg bruger heller ikke de sidste 2 HDMI, PIP/PAP, Kabel tuner etc, det betaler jeg jo også for ....  se det som en feature der er der for de der vil bruge det ;-)  Debatten er jo tidsspilde - hvad kan du bedste lide gul eller blå ..
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Point: 3701
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2010 kl. 17:23

Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

At folk er efter Philips fordi de er de eneste der har "set lyset" (punkt intended!!! Wink) er også mærkværdigt...

Du mener janteloven ;-) Og jeg siger jo ikke JA, men NEJ til miniguroer og deres lille verden ;-)

Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Hvis jeg alligevel skulle slukke for det, så havde jeg nok IKKE købt et tv med Ambilight,

Jeg tror det er lidt misforstået her, medmindre man er studerende og kun har råd til de billige modeller - der er Ambilight på alle mellem og top modeller, det er gratis med, jeg bruger heller ikke de sidste 2 HDMI, PIP/PAP, Kabel tuner etc, det betaler jeg jo også for ....  se det som en feature der er der for de der vil bruge det ;-)  Debatten er jo tidsspilde - hvad kan du bedste lide gul eller blå ..

Ehh, du har åbenbart ikke forstået ret meget af hvad Otto f.eks. skrev? PIP/PAP, ekstra HDMI, kabeltuner osv ødelægger jo ikke billedekvaliteten som Ambilight gør...

Det der drejede debatten ind på Ambilight/Philips var Ottos' "spøg" om at tv med ambilight kaldes storskrald ud fra perspektivet BILLEDEKVALITET - hvorfor det så skal drejes over på at alle er efter Philips, og hvad andre tv har af ekstra ubrugte funktioner osv. det er mig fortsat ubegribeligt..

Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Januar-2005
Point: 4858
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2010 kl. 17:25
Man bør altid respektere smagssag . Men så sandelig også kendsgerninger . Og jeg har en 3-4 testsites som jeg anser for seriøse,uafhængige og meget troværdige. Ingen af disse har indtil videre just faldet på halen for hverken LCD/LED eller Philips . .   
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
mikp Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 14-Juli-2010
Point: 13
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2010 kl. 17:29
Sjovt forum - når man er on-line ingen svar - men så snart man er offline vælter det med svar ;-)
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Point: 11218
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2010 kl. 17:41
Oprindeligt skrevet af BeoBrian BeoBrian skrev:

Det kan jeg sagtens følge, fordi her har de fået en forklaring om ideen, så selvfølgelig er de opsatte og glade for at få det gjort på deres TV. Men det er bare ikke noget der sælger på forhånd.

Det er dét der er problemet, vi taler ikke om det samme. Du taler om hvad der sælger bedst, jeg taler om hvad der er målsætningen for den bedst mulige billedkvalitet. At det er to forskellige ting, har jeg indset for meget længe siden.
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8683
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2010 kl. 17:41

Sjovt forum - når man er on-line ingen svar - men så snart man er offline vælter det med svar ;-)

??

Der er svaret få minutter efter dine indlæg.

Edit: Nu faldt tiøren. Du fik svaret med den forkerte brugerprofil

Redigeret af lunddal - 21-Juli-2010 kl. 19:45
Til top
Roundup Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 13-Juli-2010
Point: 10
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2010 kl. 17:48
Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

??

Der er svaret få minutter efter dine indlæg.

Lunddal,

Svar du på det spørgsmål som du er blevet stillet - det går du jo selv op iLOLLOLLOLLOL
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2010 kl. 17:51
Hvilket spørgsmål?
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2005
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2010 kl. 17:52

men det bliver debatten i hvertfald ikke bedre af.
Til top
Roundup Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 13-Juli-2010
Point: 10
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2010 kl. 17:54

Hvilket spørgsmål?

du mangler at svare på dit postulatet om at jeg har haft 5 til 6 brugernavne på denne side

Svar nu
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2010 kl. 17:56
Oprindeligt skrevet af Roundup Roundup skrev:

Hvilket spørgsmål?
du mangler at svare på dit postulatet om at jeg har haft 5 til 6 brugernavne på denne sideSvar nu

Jeg har ikke set at du har spurgt, men din argumentation (og problemer med citatfunktionen) virker mistænkeligt som JA, nextgeneration, KurtN m.fl.

Edit: mikp kan tilsyneladende også tilføjes rækken.

Redigeret af lunddal - 21-Juli-2010 kl. 19:44
Til top
Ullum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Juli-2006
Point: 1004
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2010 kl. 18:13
Kan se at både mikp og Roundup har fået udelukket deres konto - den enste måde han kunne finde nogen til at støtte sine indlæg var tilsyneladende at oprette 2 kontoer
Til top

Besvar Besvar Side  <1 789

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu