|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
|
jeg har slet ikke snakket om plasma, det handlede om at signalet var 1080p(som alle BD jo er), og om tv'et var et 1080p eller kun 720p. og der kan kun scaleres ned. |
||
![]() |
||
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
|
Som en sidste point, kig ind på den her side. http://www.moviezoo.dk/Blu-ray-film klip ind på de forskellige film og kig under tekniske specificationer på nogen af står der 1080p, high definition. på andre står der bare high definition.. der er ca halvt af hvert, så alle BD er ikke i 1080p, mange af dem er i 720p, og selvom de er i 1080p betyder det ikke kvaliteten er meget bedre end SD, og vil derfor ikke betyder det vilde om ens skærm er HD eller Full HD. Så gider jeg ikke lede mere i aften..
|
||
![]() |
||
Garfield ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 182 |
![]() |
|
Jeg synes selv du er god til at se det dumme i at købe nu. Hold fast i det. Nu har du jo ventet så længe, så vent til efter 2009, da er standarderne mere på plads, priserne sikkert også lavere, og du vil kunne købe noget som er mere brugbart fremover. Bare mit råd. Men der er sikkert en del, som mener noget andet... Redigeret af Garfield - 19-Juli-2007 kl. 23:43 |
||
![]() |
||
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6290 |
![]() |
|
Hej Det synes jeg er forkert , hvis man venter får man jo aldrig noget nyt.... Og tænk på hvor stærkt udviklingen går , næste år kan man MÅSKE købe noget der er dobbelt så godt som i dag , til den halve pris , tænk på jeres pc , tænk hvis der kom noget der var hurtigere næste år... Så køb nu og glæd jer over det nye i får , for man kan altid få noget der er bedre.... ude i fremtiden. MVH |
||
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Der giver jeg hopgreve ret, har man råd så køb nu og glæd dig over din skærm.. der vil altid komme noget bedre, også man bare købe nyt igen nå man har pengene til det, et tv er ikke som en vaskemaskine, man kan godt sælge den og købe noget bedre før den er slidt op
![]() |
||
![]() |
||
Gerdes ![]() Redaktionen ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 12-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 425 |
![]() |
|
De har sandsynligvis ikke skrevet 1080P ved alle film. Som du selv er inde på er alle BD 1080P.
Kan du finde ud af hvad du mener? I det ene indlæg skriver du "Alle BD er i 1080p okay" og nu skriver du ovenstående. Redigeret af Gerdes - 20-Juli-2007 kl. 00:11 |
||
![]() |
||
![]() |
|
hvorfor skulle de skrive det på nogen af dem og ikke alle?, det er jo tilfældig rækkefølge de er udkommet i. så burde der stå det samme i dem alle
Jeg skrev at alle BD er 1080p fordi en anden skrev det..
|
||
![]() |
||
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
|
Hmm... Er emnet ikke lidt uden for kategori i forhold til det indledende spørgsmål ???
|
||
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12473 |
![]() |
|
Jeg siger ikke du har snakket om plasma, men når du ikke forstår hvad du selv skriver, så er det lidt svært at komme videre... |
||
![]() |
||
ashdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 688 |
![]() |
|
Hvis du vil vente på et eller andet, så kan du vente i en evighed, at sige at man til vente til 2009 er noget fis. For til næste år kommer der bare noget andet at vente på. Køb når du er klar til det, og få fornøjelsen af det. Ellers kommer du til at vente i evigheder. Som der også er beskrevet med computere.
Alle BD titler er i 1080P. The 5th element, som beskrevet kun er lidt over SD i kvalitet, der står jo i den citeret artikel at det kun er den ene title som det omhandler, og på ingen måde alle BD titler. Redigeret af ashdk - 20-Juli-2007 kl. 08:27 |
||
![]() |
||
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
|
Helt enig. Kig dig godt omkring, lyt til andres erfaring og KØB. (MINIMUM 37"
MVH
Henrik |
||
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
||
![]() |
||
Garfield ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 182 |
![]() |
|
Hvis man ikke har købt - bør man vel overveje - om man vil købe TV med forældede tunere eller vente at få tunere med mpeg4 og evt. HD tunere. Hvis det blot er et spørgsmål om kort tid.
For de der køber i dag har tunere, der er stort set er værdiløse om kort tid. Det kan man da ikke blot ignorere, hvis man står og overvejer køb. Det synes jeg da ikke det er forkert at påpege at om kort tid er standarderne endeligt fastlagt ,og så vil rimeligt tidssvarende tunere være indbygget i nye TV. Så at hævde at det er noget fis, synes jeg er noget fis. Redigeret af Garfield - 20-Juli-2007 kl. 09:54 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |