|
Hvad renser i jeres tv skærm med? |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
Henrik K Kristensen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 295 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Måske et dumt spørgsmål, men udover salgsgas fra fabrikanterne - snakker vi så ikke bare om et glasfront?
|
||
Samsung UE55F8005 - Samsung BD-F7500 - Yamaha RX-V475 - Jamo S 626/62
|
||
![]() |
||
Male80 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Maj-2014 Status: Offline Point: 104 |
|
snakker vi så ikke bare om et glasfront?
Hvad betyder det? EDIT: Sorry det er et spørgsmål om det er lavet af glas. Nej for guds skyld nej, troede slet ikke nogen kunne spørger om det.
Redigeret af Male80 - 25-November-2017 kl. 23:59 |
||
![]() |
||
Kallespears ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-April-2011 Sted: Esbjerg Danmark Status: Offline Point: 416 |
|
![]() |
||
![]() |
||
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
|
Nu stillede du jo et meget svært spørgsmål. Hvis det for fremtiden bliver så kompliceret så vil jeg afholde mig fra at hjælpe. |
||
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
||
![]() |
||
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
|
Jeg bruger også to mikrofiberklude. En lunken opvredet og så en for at undgå striber.
Er det enkelte pletter, så får den bare en spytklat og mikrofiber klud. Det minimere kalkstriber;) |
||
![]() |
||
-claus- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
|
Bruger oftest en tør mikrofiber klud. En sjælden gang fugtig klud og efter tørret med mikrofiber.
|
||
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
||
![]() |
||
pilehave ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1269 |
|
Gennem alle mine år har jeg aldrig brugt andet end glasrens. Pt. kører vi glasrens fra Rema1000. Har ALDRIG oplevet at skærmen har taget skadet af "opløsningsmidlerne" som er i det (som mest er salmiakspiritus).
Har pt. et Sony LCD, et LG plasma, diverse pc-skærmen (bærbare og stationære) og jeg tror helt ærligt at jeres "microfiberklud og lunkent vand" er et tegn på en overforsigtighed, som nok er lidt overdrevet.
|
||
![]() |
||
Frank13 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Offline Point: 1130 |
|
Fik engang (sidste år) en pludselig lyst til at gøre lidt rent og der var en pakke vådservietter inden for rækkevidde, skulle lige fjerne en plet på bordet og så en fedtfinger på skærmen og vupti, så var både pletten og den film som var på skærmen væk!!! Så kan kun advare mod nogen som helst form for opløsningsmiddel. Når man tager i betragtning at vådservietter sælges til brug på børn og det er så krads, så tør jeg ikke tænke på hvilke "fantastiske" midler der kan være i glasrens og lignende. Her bliver der kun brugt mikrofiber klude fremover.
Mvh Frank |
||
![]() |
||
Silentbob ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
|
Samme fremgangsmåde jeg anvender.
|
||
In a world gone mad, we will not spank the monkey, the monkey will spank us!
|
||
![]() |
||
madsklit ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-September-2010 Status: Offline Point: 140 |
|
Jeg fik ødelagt antirefleks behandlingen på mit tv engang da jeg brugte ruderens så det kan ikke anbefales ihvertfald.
|
||
![]() |
||
2ben ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1498 |
|
![]() |
||
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1235 |
|
Men hvorfor tage alle mulige forskellige midler i brug, når en (mikrofiber)klud med lunken vand kan klare det i 95% af tilfældende?
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |