recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvad rører sig på markedet?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvad rører sig på markedet?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
zniper69 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 133
Direkte link til dette indlæg Emne: Hvad rører sig på markedet?
    Sendt: 21-April-2010 kl. 20:02
Hej folkens

Jeg købte for snart 2 år siden min panasonic plasma skærm efter at have fået den anbefalet her inde. Jeg er enormt glad for skærmen, og satte mig godt ind i markedet på daværende tidspunkt, for at kunne gøre et godt valg.

Nu er situationen så den at jeg efter mit køb ikke har fulgt med overhovedet. I dag ringer min fætter så til mig fordi han gerne vil have lidt vejledning når nu han skal ud og købe en ny skærm.. Og da jeg føler mig lidt rusten, så lovede jeg ham at oprette et indlæg her inde så I kunne hjælpe i stedet.

Hans budget er omkring 7000, og han vil gerne have minimum et 42".

Det vi leder efter her er billedkvalitet, og så er det et stort plus hvis tv'et er sort i rammen så den matcher resten af hans elektronik. Jeg har dog overbevist ham om at man kan gå på kompromis med alt fra opløsning og kontrastforhold til fordel for jeres anbefalinger, så dér er ingen krav på den front. Det vigtigste er som sagt at vi får det bedste billede i prisklassen..

Kan nævne at det er mit indtryk at den primært vil blive brugt til tv/DVD, og i mindre grad til spillekonsol og lignende.

Har I brug for yderligere oplysninger så sig endelig til.
Håber at I kan hjælpe (igen).
Til top
pipper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2005
Sted: Kolding
Point: 2082
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2010 kl. 20:18
Så er Panasonic G20 nok svær at komme uden om.

Du kan prøve at søge her på sitet. Der er mange tråde om denne skærm.
Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Marts-2008
Point: 1924
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2010 kl. 11:56
Ja G20 er et godt bud.

Der er nogen der klager over plasmabuzz på denne model, så jeg ville sørge for at have returret (bare for at være sikker), men en rigtig god skærm, der passer meget godt med hans budget.

Alternativt kan han overveje et Pana X20, hvis han gerne vil have en 50" indenfor budgettet: stadig en god skærm til pengene, men selvfølgelig ikke på højde med G20. 

Evt. kan han også overveje LG, hvis han bedre kan lide deres design. 

Redigeret af thor-thor - 22-April-2010 kl. 12:18
Til top
SuperBilleN Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Juni-2006
Sted: Galten, Danmark
Point: 553
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2010 kl. 12:04
 Panasonic G20 må være det bedste bud efter det er det bedste 42 plasma pt
Til top
zniper69 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-Marts-2007
Sted: Denmark
Point: 133
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2010 kl. 23:36
Jeg vil da fortælle videre at G20 skulle være noget værd. Orker ikke rigtig at sætte mig grundigt ind i markedet igen, da det er alt for uoverskueligt efter min mening. Men Jeg vil da gerne have et bud på en LG der eventuelt kunne komme med i overvejelserne..

Hvis I skulle nævne 2-3 gode grunde til hvorfor man skulle vælge G20 frem for andet i samme prisklasse så ville det bare være prima.. Det virker lidt "tomt" at sige "tag en G20, for der er 3 fra recordere der siger at det er tha bomb".. Men det er selvfølgelig ikke noget krav.. Bare hvis I lige havde et es eller to i ærmet. :-)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu