|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||||
vacDK ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 262 |
![]() |
|||
Nu køber han jo et Gigabyte GA-MA78GM-S2H, så der er jo kun plads til 2 Floppydtvtunere
Redigeret af vacDK - 04-Marts-2009 kl. 15:15 |
||||
![]() |
||||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
|||
Er selv gift med en der ikke kan li store klodser...Så derfor er de gemt....HELT væk.....Også fra børn.... Redigeret af Patriarken - 04-Marts-2009 kl. 15:16 |
||||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
||||
![]() |
||||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
|||
Der er repeatere på dine Floppytunere...Dvs du får en firewire port hver gang du bruger en med Floppy/FireDTV..... Redigeret af Patriarken - 04-Marts-2009 kl. 15:26 |
||||
Mit Setup
||||
![]() |
||||
vacDK ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 262 |
![]() |
|||
Jo jo.. men skal de ikke også sidde i et pci stik på bundkortet ? |
||||
![]() |
||||
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
|||
Ang. kabinet, så tror jeg også du vil blive glad for et stort kabinet. Det kan jo gemmes væk i et skab. De små kabinetter er ganske enkelt ikke gode til "større hardware" - du begrændser dig efter min mening for meget ift. PSU, bundkort, køler og PCI-kort.
I sidste ende betaler du dyrt for et "diskret" mediecenter. Men det er nu ikke fordi sådan et fullsize er grimt, der må være en som har spist søm ![]() |
||||
![]() |
||||
Tietje ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
![]() |
|||
Synes nu også det er meget fedt. Og netop som I siger er det ultra tynde kabinetter meget dyre og besværlig at proppe hardware ned i. Det setup som jeg har bestillt har kostet mig 3400 kr, og det synes jeg er ok pris. Har 200+ dvd/xvid som jeg gerne vil lægge ind. Har altid ønkset mig et bibliothek af film. Synes det er fedt. Plus at jeg har tonsvis af simpsons afsnit og andre tv serie, plus alt mit musik. Synes ikke min PS3 klarer opgaven godt nok, altså hvis man vil streame det f.eks.
|
||||
![]() |
||||
Tietje ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
![]() |
|||
Hvilket operativsystem ville I anbefale? Og hvordan fungere det helt præcist?
|
||||
![]() |
||||
NikolajC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
![]() |
|||
Nej - havde du forestillet dig at de både brugte PCI og Firewire? De kan sidde hvor der nu er plads inde i kabinettet. Redigeret af NikolajC - 04-Marts-2009 kl. 19:52 |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Ved godt at den ikke bruger PCI slotten aktivt. - FloppyDTV S2 can be mounted on any PCI, PCI-Express, AGP or empty slot Så tror man jo at den skal bruge en for at "holde balansen, så den ikke knækker eller noget |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Mjae, den hedder rent faktisk FloppyDTV fordi den oprindeligt kom indpakket i en 3½ bracket til montering i 3½ floppyslot....(Mine floppydtv tunere er af den slags da de er gamle, men nu om dage er floppybracket an optional extra...) Til trådstarter...Vista Home Premium/Ultimate og Windows Vista Media Center med TVpack, MyMovies, Arcsoft TMT og FFDshow Tryout(seneste build by CLSID). Redigeret af Patriarken - 05-Marts-2009 kl. 12:13 |
||||
Mit Setup
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |