recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvad siger købeloven mht. rep under garanti?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvad siger købeloven mht. rep under garanti?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Therien Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-September-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1366
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Therien Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2013 kl. 15:32
Det skal siges at jeg umiddelbart ikke har noget imod at det kan tage noget tid at få sit grej fixet - shit happens. Men der har bare været rigtigt meget bøvl, og har skullet rykke for hver enkel oplysning.. Jeg har selv betalt for al forsendelse til reparatør. Sælger påstod så ved sidste samtale at ha sendt mig labels til fragt, jeg har modtaget 0 og en skid..
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
Til top
Grymok Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-Maj-2013
Point: 341
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Grymok Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2013 kl. 17:52
Så siger du bare de betaler dig tilbage kontakt. Sælger er påkrævet at betale fragt hvis det er garanti reperation. Det står i hvert fald i købeloven :)
Til top
Stougaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-Juli-2011
Point: 363
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stougaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2013 kl. 18:09
Reparationer skal altid klares inden for rimelig tid.
At sammenligne tiden med hvis det var en computer er helt ved siden af, da en computer højest sandsynligt er langt vigtigere for ens hverdag.

Når det er sagt ville jeg mene at så snart vi er over 3 uger er det ikke rimelig tid længere ;)
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu