|
Hvad siger købeloven mht. rep under garanti? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Therien ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1366 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det skal siges at jeg umiddelbart ikke har noget imod at det kan tage noget tid at få sit grej fixet - shit happens. Men der har bare været rigtigt meget bøvl, og har skullet rykke for hver enkel oplysning.. Jeg har selv betalt for al forsendelse til reparatør. Sælger påstod så ved sidste samtale at ha sendt mig labels til fragt, jeg har modtaget 0 og en skid..
|
|
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
|
|
![]() |
|
Grymok ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Maj-2013 Status: Offline Point: 341 |
Så siger du bare de betaler dig tilbage kontakt. Sælger er påkrævet at betale fragt hvis det er garanti reperation. Det står i hvert fald i købeloven :)
|
|
![]() |
|
Stougaard ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2011 Status: Offline Point: 363 |
Reparationer skal altid klares inden for rimelig tid.
At sammenligne tiden med hvis det var en computer er helt ved siden af, da en computer højest sandsynligt er langt vigtigere for ens hverdag. Når det er sagt ville jeg mene at så snart vi er over 3 uger er det ikke rimelig tid længere ;)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |