|
Hvad skal jeg bruge? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Killingkalle ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-April-2014 Status: Offline Point: 10 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-April-2014 kl. 09:47 |
Jeg har derhjemme 2 cerwin Vega gulv højtalere som primært bruges til bas musik. Men hvis man vil se film så er tale i filmen lav og effekterne alt for høj i forhold til. Jeg har en meget gammel tecknis forstærker der hjemme.
Jeg vil spørger jer til råds om hvilken forstærker vil være optimalt i forhold til at se film og ikke musik. Og skal jeg eventuelt investere i en center højtaler?? På forhånd tak for jeres råd. |
|
![]() |
|
Snigerdis ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2013 Sted: Aalborg, DK Status: Offline Point: 138 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
En surroundreceiver og en centerhøjttaler vil gøre tricket for dig. Du kan evt. supplere med et par baghøjttalere for den fulde surroundeffekt. Hvad er dit budget?
|
|
![]() |
|
Killingkalle ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-April-2014 Status: Offline Point: 10 |
2000kr for en forstærker. Ellers er den til forhandling :)
Jeg ved ikke hvor meget en centerhøjtaler koster endnu. Er 1000kr for lavt? Tak for svar Kalle :) |
|
![]() |
|
Har set en Argon centerhøjtaler til 600.
Dog vil jeg helst have en Cerwin Vega center til 1600kr |
|
![]() |
|
Snigerdis ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2013 Sted: Aalborg, DK Status: Offline Point: 138 |
Du kunne prøve at kigge brugt. Er har fundet flere CW centre på dba til 6-700,-. Og der er en her på siden der har en Denon 1910 til salg til 1500,-, se i køb og salg forum.
|
|
![]() |
|
Okay. Jeg siger mange tak:)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |